Etusivu » Tiedotteet » Perhe » Säästä fyysistä kultaa

Säästä fyysistä kultaa

Julkaistu: 27.05.2013 klo 11:19
Julkaisija: KultaEeva

KultaEeva Oy on tuonut suomalaisille mahdollisuuden säästää järkevällä tavalla.

KultaEevan kultasäästö –palvelu toimii niin, että säästäjä voi valita kuukausittain säästettävän summan, esim. 200 €, ja säästötavoitteen esim. 100 gramman sijoituskultalaatta. Kun säästöjen summa kattaa kultalaatan hinnan kokonaan, se lähetetään vakuutettuna lähetyksenä säästäjälle. Säästäminen tapahtuu siis fyysiseen sijoituskultalaattaan.

Kultasäästö on tapa säästää kuukausittain rahaa sijoituskullan muodossa.

Perinteiseen säästämiseen, jossa säästetään euroja pankkitilille, liittyy hankaluus. Eurot ovat suunniteltu heikkenemään arvossa. Tällä hetkellä eurojen ostovoima laskee nopeammin kuin korkotuotto tuo tuottoa.

Kulta on säilyttänyt arvonsa hyvin pitkällä aikavälillä, paljon paremmin kuin valuutat.

Säästöjen pitäminen sijoituskullan muodossa voi turvata säästöjen ostovoimaa euron heikkenemiseltä ja parhaassa tapauksessa voi antaa hyvän tuoton.

Huomaa, että jos kullan hinta nousee säästöaikana, niin jo säästetty, kultalaatan osuus nousee vastaavasti arvossa säästäjän hyväksi. Toki myös päinvastoin.

Kulta on ollut rahaa jo tuhansia vuosia ja sillä on vakuuttavin historia hyvänä arvon säilyttäjänä toisin kuin tuhansilla paperivaluutoilla jotka ovat menettäneet arvonsa.

Kultasäästö –palvelu on helppo aloittaa www.kultaeeva.fi/kultaeevan-kultasäästö

Lisätiedot,

Ilkka Hikipää

KultaEeva Oy

Ilkka.hikipaa@kultaeeva.fi

KultaEeva Oy:n toiminnan tarkoituksena on antaa tavallisille ihmisille mahdollisuus vaivattomasti ja turvallisesti suojata säästöjensä ostovoimaa ja kasvattaa sijoitustuottoja sijoittamalla fyysiseen kultaan.

KultaEeva panostaa markkinatiedon ja näkemyksen kasvattamiseen asiakkaidensa keskuudessa, jotta taloudellinen valveutuneisuus keskuudessamme kasvaisi.

www.kultaeeva.fi