Etusivu » Tiedotteet » Perhe » RAKENNUSLIIKE LAPTI TUO MARKKINOILLE PALVELUN MADALTAMAAN ASUNTOSIJOITTAMISEN KYNNYSTÄ

Rakennusliike Lapti Oy

Julkaistu: 16.02.2016 klo 10:07
Julkaisija: Rakennusliike Lapti Oy

Rakennusliike Lapti Oy tuo markkinoille uuden +sijoitusasunnot -palvelun edistääkseen asuntosijoittamista ja lisätäkseen yksityishenkilöiden omistamien vuokra-asuntojen määrää Suomessa. Lapti +sijoitusasunnot –palveluun sisältyy asunto, joustava yhtiölaina ja rahoituspaketti sekä valittujen yhteistyökumppaneiden kanssa vuokralaisten etsiminen Palvelun tavoitteena on madaltaa asuntosijoittamisen kynnystä ja lisätä vuokra-asuntojen tarjontaa erityisesti kasvukeskuksissa.

Uusien vuokra-asuntojen kysyntä kasvaa koko ajan kaupungistumisen myötä kasvukeskuksissa. Kasvua lisää opiskelu- ja työpaikkojen keskittyminen vahvasti kasvukeskuskaupunkeihin. Kasvava joukko ihmisiä haluaa asua vuokralla omistamisen sijaan.

Asuntosijoittaminen kiinnostaa

Asuntosijoittaminen nähdään hyvänä vaihtoehtona sijoittajille. Asunnoista saa jatkuvaa vuokratuottoa usein myös huonoina aikoina. Asunnoista saatava tuotto on myös hyvin kilpailukykyinen muiden sijoitusmuotojen kanssa.

”Kokemuksemme mukaan ensimmäisen sijoitusasunnon hankintaan on kuitenkin kynnys melko suuri. Erityisesti aloittelevia asuntosijoittajia huolettaa, miten sijoitusasunto rahoitetaan ja miten löytyy sopiva vuokralainen.”, kertoo Rakennusliike Lapti Oy:n myyntijohtaja Jorma Juurikka.

”Uudella palvelullamme vastaamme juuri näihin asioihin ja haluamme madaltaa sijoittamisen kynnystä ja rohkaista ihmisiä asuntosijoittamiseen” Juurikka lisää.

90 % asuntosijoituksen rahoituksesta valmiina

Asuntosijoittajille tarkoitettuun palveluun sisältyy jopa 90 % rahoitus. Pääosa rahoituksesta on joustavaa yhtiölainaa, jonka takaisinmaksu aika usein 25 vuotta. Lisäksi tarpeen mukaan tarjoamme valmiiksi neuvotellun rahoituspaketin, johon ei tarvita erillisvakuuksia.

”Lapti +sijoitusasunnot -palvelumme auttaa erityisesti aloittelevia asuntosijoittajia. Jo pienellä
10 %:n alkupääomalla voi ryhtyä asuntosijoittajaksi. Uuden rahoitus- ja vuokrapalvelun kautta voimme tarjota sijoittajille juuri heidän tarvitsemaansa palvelua auttamalla rahoituksen ja vuokralaisen järjestämisessä.” Juurikka iloitsee.

Lapti +sijoitusasunnot –palvelu lyhyesti:

Alkuun pienellä pääomalla

Lapti +sijoitusasunnot -palvelussa sijoitusasuntoon omistajaksi pääsee yleensä n. 10 %:n alkupääomalla asunnon velattomasta hinnasta.

Sopiva asunto vuokrattavaksi

Lapti rakentaa koteja tavallisille suomalaisille ihmisille. Ne sijaitsevat vetovoimaisilla alueilla, joissa palvelut ovat lähellä ja kulkuyhteydet ovat hyvät. Uuteen taloon on helppo saada vuokralainen.

Luotettavaa vuokrauspalvelua

Lapti + sijoitusasunnot –palvelun kautta Laptin yhteistyökumppani antaa huoneistoon käyvän vuokra-arvion sekä tarjoaa vaivattoman palvelun luotettavan vuokralaisen löytämiseksi. Mikäli vuokralainen jostain syystä lähteekin vuokra-asunnosta ensimmäisen vuoden aikana, palveluun kuuluu uuden vuokralaisen etsiminen veloituksetta

Hyvä tuotto

Asunnoista saatava tuotto on myös hyvin kilpailukykyinen muiden sijoitusmuotojen kanssa. Tuottava vuokra-asunto on myös sijoitus tulevaisuuteen. Vuosien kuluessa vuokratuotot kartuttavat varallisuutta kuin huomaamatta.

Rakennusliike Lapti Oy lyhyesti

Rakennusliike Lapti Oy on voimakkaasti kasvava, valtakunnallinen rakennusliike, jonka vahvaa osaamista ovat kerrostalorakentaminen, hoivarakentaminen sekä toimitilat. Yhtiön pääkonttori on Oulussa ja aluekonttorit Kuopiossa, Tampereelle ja Vantaalla. Laptin liikevaihtoennuste vuonna 2015 on noin 114 milj. euroa. www.lapti.fi