Etusivu » Tiedotteet » Perhe » LEIKIN MAAILMA – uusi kotimainen verkkokauppa on avattu

N-Y-T NYT Oy

LEIKIN MAAILMA – uusi kotimainen verkkokauppa on avattu

Julkaistu: 30.11.2015 klo 16:34
Julkaisija: N-Y-T NYT Oy

Kotimainen lastentarvikkeiden ja lelujen verkkokauppa Leikinmaailma.fi on avattu osoitteessa: www.leikinmaailma.fi.

Leikinmaailma.fi:n valttikortteja ovat kilpailukykyiset hinnat ja nopea luotettava toimitus. Valikoima kattaa suosituimmat kotimaiset lastenkirjat, pelit, lelut ja tarvikkeet.

”Tällä hetkellä valikoimaamme kuuluu pian 300 erilaista lasten tuotetta. Tarjontaa on myös tarkoitus laajentaa koko ajan.” kertoo Leikinmaailma.fi:n toimitusjohtaja Toni Eskola. ”Valitsemamme tuotteet tukevat luovuutta ja leikkiä. Tämän lisäksi tarjoamme suuren määrän erilaisia lastentarvikkeita.”

Valikoimasta löytyy paljon laadukkaita merkkejä, esimerkiksi hollantilaisen elektroniikkavalmistaja Duuxin tyylikkäät ilmanpuhdistimet, -kostuttimet ja yövalot, sekä lapsen motorista kehitystä tukevat tanskalaiset bObles-huonekalut. Tämän lisäksi kaupasta löytyvät esimerkiksi BPA-vapaat Viking Toys -lelut, hauskat eläinhahmoiset Crazy Safety -pyöräilykypärät ja Smålandin nukkekodit varusteineen.

Leikinmaailma.fi on osa N-Y-T-NYT Oy - nimistä yritystä, joka luo, kustantaa ja myy lasten näkökulman mahdollisimman hyvin huomioivia tuotteita. Tutustu verkkokaupan valikoimaan täällä: www.leikinmaailma.fi

Joulu- ja avajaistarjouksena yli 50 euron tilaukset ilman toimituskuluja koodilla: leikinmaailma

Yhteydenotot:

info@leikinmaailma.fi