Etusivu » Tiedotteet » Perhe » Kids Friendly World -festivaali jo toisen kerran Pyhtäällä

Kaakko135°

Kids Friendly World -festivaali jo toisen kerran Pyhtäällä

Julkaistu: 23.05.2016 klo 15:15
Julkaisija: Kaakko135°

Pyhtäällä järjestetään lauantaina 28. toukokuuta kansainvälinen koko perheen tapahtuma Kids Friendly World -festivaali. Jo toisen kerran tapahtuma toteutetaan Suomessa Pyhtäällä Sirius Sport Resortissa. Tapahtuma on kaikenikäisten lasten puuharata, joka koostuu yli 10 tehtävärastista. Lapset saavat lähtöpaikasta reittikartan ja kiertävät lapsiystävällisten yritysten ja yhteisöjen organisoimat tehtävärastit omaan tahtiinsa. Kun kaikki tehtävät on suoritettu, maalissa lapset saavat takuupalkinnon: helium-täytteisen ilmapallon ja kirkasvärisen silikonirannekorun. Osallistuminen on kaikille ilmaista.

Tapahtuma-aika lauantaina on klo 10–17 ja lapset voivat liittyä mukaan tuolla aikavälillä milloin tahansa. Kaikkien tehtävärastien läpikäyminen kestää vähintään tunnin. Festivaalin viralliset kielet ovat suomi, englanti ja venäjä. Sirius Sport Resort sijaitsee tunnin ajomatkan päässä Helsingistä osoitteessa Kotitie 10, Pyhtää.

Tapahtuman virallinen internetsivu:

Valokuvia viime vuoden tapahtumasta:

Facebook: https://www.facebook.com/KidsFriendlyWorld

The FamilyWithKids.com ja Sirius Sport Resort Team yhteystiedot:

editor@familywithkids.com, +358 (0) 44 479 7100

The second Kids Friendly World Festival takes place in Pyhtää, Finland

Pyhtaa, May 28, 2016 - the Kids Friendly World Festival is a free international event for families with kids. The festival will, for the second time, take place in Finland, at the Sirius Sport Resort. The festival is organized as a game: kids (of all ages) get Road Maps at the Start and go on a quest to complete fun tasks at each of over 10 Play Zones. Each Play Zone is organized and managed by one kids-friendly company.Once all the Play Zones are visited, children go to the Finish line, to claim their guaranteed prize - a helium-filled balloon and a bright silicon bracelet. Participation is free for all.

The festival runs non-stop from 10:00 to 17:00 and children can join the game at any time, however visiting all the Play Zones takes at least one hour. The official languages of the festival are: Finnish, English and Russian. The Sirius Sport Resort is located in an hour drive from Helsinki: Kotitie 10, 49270 Pyhtää.

The event’s official webpage:

Photo from last year’s festival:

Facebook: https://www.facebook.com/KidsFriendlyWorld

The FamilyWithKids.com and Sirius Sport Resort Team

editor@familywithkids.com, +358 (0) 44 479 7100

Kaakko135° sijaitsee itäisen Suomenlahden rannikolla,  Kymijoen ja itärajan välisellä alueella. Helsingin seudulta Kaakkoon ehtii autolla reilussa tunnissa. Alue käsittää viisi kuntaa:  Kotkan, Haminan, Pyhtään, Virolahden ja Miehikkälän.
Kaakko135° matkailu toimii alueensa matkailuun erikoistuneena yksikkönä, joka tuottaa matkailun viestintä- ja informaatiopalveluita tiiviissä yhteistyössä seudun kuntien, yritysten ja seudullisten, kansallisten ja kansainvälisten sidosryhmien kanssa.