Etusivu » Tiedotteet » Perhe » Kemin Matkailu Oy hakee RAY:n Feel Las Vegas -kasinoa

Kemin Matkailu Oy - Kemi Tourism Ltd.

Kemin Matkailu Oy hakee RAY:n Feel Las Vegas -kasinoa

Julkaistu: 30.01.2016 klo 16:45
Julkaisija: Kemin Matkailu Oy - Kemi Tourism Ltd.

Kemin Matkailu Oy on jättänyt hakemuksen Raha-automaattiyhdistyksen uuden kasinokonseptin sijoittumisesta

Mansikkanokan uudelle LumiLinna-alueelle.

Yhteistyössä Kemin kaupungin kanssa valmistellussa hakemuksessa perusteina on suomalaisittain ainutlaatuinen,

myös kansainvälisiä matkailijoita houkutteleva kokonaisuus, jossa yhdistyvät uniikit elämykset sekä lumeen ja

jäähän liittyvät ympärivuotiset palvelut.

"Uuden alueen suunnittelu on käynnissä, ja rakentaminen alkaa jo tämän vuoden keväällä. Vuoden 2017 aikana

valmistuva uusi päärakennus mahdollistaa tilojen tarjoamisen kasinotoimintaan", toteaa Kemin Matkailun

toimitusjohtaja Susanna Koutonen.

"Kasinon yhdistäminen uuteen LumiLinna-kokonaisuuteen tuo etuja molemmille toimijoille. Meillä on tarjota laaja

kansainvälinen asiakaskunta, jonka kulttuuriin kuuluu pelaaminen. Kemissä majoittuvien asiakkaiden määrä on

kasvussa, ja matkailullisten ohjelmapalvelujen lisäksi kysyntää on etenkin laadukkaasta iltaohjelmasta."

Kemi on erinomainen kasinopaikkakunta myös saavutettavuuden puolesta. Lähialueella, noin 120 kilometrin

säteellä asuu vakituisesti puoli miljoonaa ihmistä. Veikkauksen tilastojen mukaan Meri-Lapin alueella rahapelien

pelaaminen on suosittua.

"Yhdistämällä vetovoimainen ja kasvava matkailukohde uuteen kasinokonseptiin mahdollistuu myös Kemin alueen

palvelujen kehittyminen. Tämä tukee myös Kemissä käynnissä olevaa matkailun kasvuohjelmaa, johon kasino

niveltyisi erinomaisesti", Koutonen muistuttaa.

Toimitusjohtaja Susanna Koutonen, Kemin Matkailu Oy, 050 340 8856

Kemin Matkailu Oy on Kemin kaupungin omistama yhtiö. Olemme toimineet laadukkaiden matkailupalvelujen tuottajana ja kehittäjänä, ja vastanneet Jäänmurtaja Sampon risteilyjen markkinoinnista ja myynnistä vuodesta 1987 alkaen, ja Kemin LumiLinnan toiminnasta vuodesta 1996 alkaen. Nämä brändit yhdistettiin saman yhtiön alle vuonna 2008, kun Kemin Matkailu Oy perustettiin. Omien kohteidemme lisäksi tarjoamme myös muita palveluja – olipa kyse majoituksesta, aktiviteeteista tai muista matkailu- ja ohjelmapalveluista.