Etusivu » Tiedotteet » Perhe » Demi.fi: Suomen suurimman tyttöyhteisön uudistus toteutettiin yhteistyössä tyttöjen kanssa

A-lehdet Oy

Julkaistu: 19.02.2013 klo 11:16
Julkaisija: A-lehdet Oy

Demi-lehden toimituksen ja tyttöjen välisellä yhteistyöllä on pitkät perinteet. Lukijat vaikuttavat joka kuukausi Demi-lehden sisältöön, kuten juttujen näkökulmiin, haastattelukysymyksiin ja lehden julisteisiin. Nyt tytöt otettiin mukaan uudistamaan Demi.fi, joka on 45.000 eri viikkokävijällään Suomen suurin ja vaikutusvaltaisin tyttöjen keskustelusivusto. Sivuston tuhannet keskustelut antavat kattavan läpileikkauksen suomalaistyttöjen sielunmaisemasta.

Uudistus toteutettiin tiiviissä yhteistyössä käyttäjien eli demittäjien kanssa. Kaikki uudistusideat tulivat tytöiltä, ja demittäjistä koottu testiryhmä neuvotteli ideoiden toteutuksesta Demin toimituksen kanssa. Uudistunut Demi.fi avautui kaikille käyttäjille viime viikolla. Demittäjät ja toimitus jatkavat Demi.fissä vilkasta keskustelua sivuston uusista ominaisuuksista, joita hiotaan edelleen demittäjien toiveiden perusteella.

"Demi.fi on käyttäjilleen kuin toinen koti. Se, ettemme ottaisi demittäjiä tiiviisti mukaan uudistukseen, olisi sama asia kuin sisustaisimme toisen ihmisen kodin ilman lupaa", Demin päätoimittaja Anni Lintula sanoo. "Uudistuneessa Demi.fissä myös lehdentekoon voi osallistua entistä aktiivisemmin Tee Demiä -sivulla", jatkaa Lintula.

Demi.fin uudistuksessa on mietitty myös kaupallisen sisällön muuttuneita tarpeita. "Uudistunut Demi.fi antaa brändeille mahdollisuuden rakentaa aktiivisia yhteisöjä brändinsä ympärille ja olla tiiviisti tekemisissä tyttöjen kanssa", A-lehtien liiketoimintavastaava Hertta Granroth sanoo.

Lisätietoja uudistuneesta Demi.fistä antavat:

A-lehdet Oy, Demin päätoimittaja Anni Lintula, p. 050 414 4233 ja

A-lehtien liiketoimintavastaava Hertta Granroth p. 040 595 9953.

www.demi.fi

12–19-vuotiaiden tyttöjen suosikkimedia Demi on suunnannäyttäjä tulevaisuuden monikanavaisille lehtibrändeille. Demi-lehden ja Demi.fin lisäksi Demillä on Suomen suurin lehtialan Facebook-ryhmä, johon kuuluu jo lähes 54 000 aktiivista fania. Demiä kustantaa A-lehdet Oy.