Etusivu » Tiedotteet » Perhe » Biltema kutsuu takaisin LASIPANEELIELEMENTIN palovaaran vuoksi

Biltema

Biltema kutsuu takaisin LASIPANEELIELEMENTIN palovaaran vuoksi

Julkaistu: 06.04.2016 klo 14:35
Julkaisija: Biltema

Tuotteiden turvallisuus on Biltemalle erittäin tärkeää, ja koska vaaratilanneraportit sekä selvitys ovat osoittaneet, että lasipaneelielementeillä on komponenttivian vuoksi ylikuumenemisriski ja palovaara, kutsutaan kaikki lasipaneelielementit takaisin kuluttajilta.

Takaisinkutsu koskee kaikkia lasipaneelielementtejä numeromerkinnästä riippumatta. Asiakkaita, joilla on tällainen elementti, pyydetään välittömästi lopettamaan sen käyttö ja palauttamaan se lähimpään Biltema-tavarataloon.

Biltema korvaa ostosumman kaikille, kuittia ei vaadita.

Lasipaneelielementtejä on myyty kaikilla Bilteman markkina-alueilla syyskuusta 2013 lähtien.

www.biltema.fi
Puh. 09 427 05 830
asiakaspalvelu@biltema.fi

Biltema on yksi Pohjoismaiden suurimmista varaosa- ja tarvikemyymäläketjuista. Laajassa tuotevalikoimassa on yhteensä yli 19 000 tuotenimikettä. Tuotteet on lajiteltu kahdeksaan tuoteryhmään, jotka ovat autoilu, veneily, vapaa-aika, koti, toimisto–tekniikka, rakentaminen, autonhoito ja työkalut. Laajan ja monipuolisen valikoimansa myötä Biltema on nykyisin todellinen koko perheen tavaratalo. Tavarataloja on tällä hetkellä 123 ja ne sijaitsevat Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Suomessa. Suomessa Biltema-tavarataloja on 15.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki