Etusivu » Tiedotteet » Perhe » Arktista luksusta

Arktista luksusta

Julkaistu: 02.12.2014 klo 07:45
Julkaisija: Editor Helsinki Oy / Editori.fi

Revontulien värikäs loimu, arktisen Lapin valkoinen äänettömyys ja kaamoksen hämy, gourmet –illallinen omine kokkeineen ja tarjoilijoineen, lämmin poreamme. Tämän kaiken ja paljon muuta voit kokea LeviSpiritissä.

LeviSpiritissä voit kokea luksuksen ja luonnonrauhan samalla kertaa. Riittää, että tulet paikalle omine henkilökohtaisine tavaroinesi.

- Me huolehdimme kaikesta muusta. Noudamme sinut lentokentältä – helikopterilla, jos näin haluat. Tarjoamme sinulle valitsemaasi kymmenen hengen huvilaan luksushotellin palvelut. Katamme sinulle ja seurueellesi aamiaispöytäsi. Valmistamme sekä tarjoilemme mielesi mukaiset gourmet-illalliset. Mikäli haluat välillä kokata itse, hankimme valmiiksi toivomasi raaka-aineet, vakuuttaa kohdepäällikkö Heini Kanerva.

- Me haluamme antaa asiakkaillemme ikimuistettavan kokemuksen. Mukaan ei tarvitse pakata edes talvivarusteita, sillä meiltä saat arktisiin olosuhteisiin suunnitellut asut, joissa voit huoletta siirtyä hiihtoladulle, poroajelulle tai kelkkailemaan. Levin alueelta löytyy monipuolisia harrastusmahdollisuuksia, mm. ratsastusta, cartingia, vetovarjolennätystä, kuumailmapallo-, revontuli- ja luontoretkiä. Joulupukinmaassa vierailu helikopterilla sekä muut asiakaskohtaiset ohjelmakokonaisuudet autonkuljettajineen ovat merkittävä osa palvelukokonaisuuttamme, esittelee Kanerva tarjolla olevia palveluja.

Myös yksityistä hiihtopetusta ja opastusta hiihto- tai kelkkaretkille on saatavilla. Ulkoilun jälkeen on nautinnollista jättäytyä hemmoteltavaksi omassa huvilassa hierojan, kauneudenhoitajan tai kampaajan käsittelyssä.

Luksushuvila käytössäsi

Käytössäsi on yhdeksän, Ounasjoen varrella sijaitsevaa ylellistä ja täydellisesti varustettua yli 450 neliömetrin kymmenen hengen luksushuvilaa. Hiihtämään tai kelkkailemaan pääset ovelta, lähin laskettelurinne on hieman yli kilometrin päässä.

Huviloiden moderni arkkitehtuuri isoine ikkunoineen tuo ympäröivän luonnon suoraan eteesi, porealtaaseenkin. Voit myös nauttia Lapin kaamoksesta, auringonvalottomasta pehmeästä hämystä tai räiskyvistä revontulista erikoisuudessamme Kammissa, mikä on huvilan toisessa kerroksessa sijaitseva ulkotulipaikka. Teksti: Maija-Liisa Saksa

Lisätietoa ja yhteydenotot: http://bit.ly/1rKrX0b
Julkaisija: Editori.fi

Editori Helsinki Oy - yritysviestinnän asiantuntija