Etusivu » Tiedotteet » Paperiteollisuus » Lambi Gourmet -keittiöpaperi on täsmätuote ruoanlaittoon

Lambi

Lambi Gourmet -keittiöpaperi on täsmätuote ruoanlaittoon

Julkaistu: 04.03.2014 klo 09:00
Julkaisija: Lambi

Keittiössä oikeilla välineillä säästää aikaa ja vaivaa. Lambi Gourmet -keittiöpaperi on koti- ja ammattikäyttöön sopiva täsmätuote: erityisesti ruoanlaittoon tarkoitettu pehmopaperi.

Talouspaperilla on suomalaisessa keittiössä monta roolia. Valkoinen arkki taipuu niin tiskirätiksi kuin leipälautaseksi. Uusi Lambi Gourmet -keittiöpaperi on suunniteltu vastaamaan ruoanlaittajan tarpeita raaka-aineiden käsittelystä jälkien siivoamiseen.

Laadukkaan keittiöpaperin napakka käsituntuma syntyy neljästä hienosta pehmopaperikerroksesta. Paksu ja vahva paperi ei nukkaa ja kestää myös kosteana tavallista talouspaperia paremmin. Erittäin imukykyinen paperi sopii loistavasti esimerkiksi ylimääräisen paistorasvan valuttamiseen tai kasvisten kuivaamiseen. Isolla XL-kokoisella arkilla pyyhkii näppärästi puhtaaksi myös kaikki keittiön pinnat ja työvälineet.

– Kunnianhimoinen ruoanlaitto kiinnostaa myös kotikokkeja. Oikeanlainen pehmopaperi helpottaa kokkailuja muiden  laadukkaiden keittiövälineiden tapaan, kertoo markkinointipäällikkö Tiia Rita Metsä Tissuelta.

Lambi Gourmet -keittiöpaperi on myynnissä kahden rullan pakkauksissa hyvin varustelluissa ruokakaupoissa. Tuotteelle on myönnetty Joutsenmerkki ja EU:n sertifikaatti, joka kertoo sopivuudesta ruoka-aineiden käsittelyyn.

Lisää vinkkejä keittiöpaperin käyttöön löydät Lambi Gourmet -reseptivideoista. Katso ohjeet herkullisen pihviaterian ja rapean bruschettan valmistamiseen!

Tuotetiedot

Lambi Gourmet -keittiöpaperi, 2 rullan pakkaus, arkkikoko 22 x 26 cm

Suositushinta n. 3,15 euroa

Tuotenäytteet ja kuvapyynnöt:
Viestintä Oy Drum, Riikka Nuutinen, riikka.nuutinen@drum.fi, p. 040 766 4065

Lisätiedot:
Tiia Rita, markkinointipäällikkö, Metsä Tissue Oyj, tiia.rita@metsagroup.com, p. 040 143 6369

Pehmeät, valkoiset ja hygieeniset Lambin WC- ja talouspaperit on valmistettu 100 % puhtaasta uudesta selluloosasta. Siksi ne sopivat herkällekin iholle. Kuituraaka-aine on peräisin vastuullisesti hoidetuista metsistä. Lambin pehmopaperituotteille on myönnetty pohjoismainen ympäristömerkki, Joutsenmerkki. Tuotteet esiteltiin ensimmäistä kertaa kuluttajille vuonna 1962 Ruotsissa Vita Lamm -nimellä. Nykyään Lambi-tuotteita on saatavilla 15 maassa. Tuotteita myydään yli 100 miljoonalla eurolla vuodessa.

Metsä Tissue tuo korkealaatuisilla pehmo- ja ruoanlaittopapereillaan mukavuutta kuluttajien, loppukäyttäjien ja asiakkaiden jokaiseen päivään. Se on Euroopan johtava koti- ja suurtalouksien pehmopaperituotteiden toimittaja ja maailman johtava ruoanlaittopapereiden toimittaja. Sen päätuotemerkit ovat Lambi, Serla, Mola, Tento, Katrin ja SAGA. Metsä Tissuella on tuotantoa kuudessa maassa, sen liikevaihto vuonna 2012 oli 980 miljoonaa euroa ja se työllistää noin 3 000 henkilöä. Metsä Tissue on osa Metsä Groupia. www.metsatissue.com