Etusivu » Tiedotteet » Pankit ja rahoitus » Toimituksille tiedoksi: Danske Bank -konsernin ja Danske Bank Oyj:n tulosjulkistus tammi-kesäkuu 2015

Danske Bank

Julkaistu: 17.07.2015 klo 13:13
Julkaisija: Danske Bank

Danske Bank -konserni julkistaa vuoden 2015 tammi-kesäkuun tuloksensa keskiviikkona 22. heinäkuuta  noin klo 9 (Suomen aikaa).

Danske Bank -konsernin tulostiedote sekä sen suomalaisen tytäryhtiön  Danske Bank Oyj -konsernin osavuosikatsaus lähetetään tiedotusvälineille kello 9 jälkeen (Suomen aikaa). Danske Bank -konsernin tulos kokonaisuudessaan on luettavissa  osoitteessa http://www.danskebank.com/reports.

Danske Bank Oyj:n toimitusjohtaja Risto Tornivaara on haastateltavissa kello 9.30 jälkeen. Haastattelupyynnöt voi lähettää Irja Kukkolalle sähköpostilla  irja.kukkola@danskebank.fi tai puhelimitse 010 546 8006.

Puhelinkonferenssi

Samana päivänä kello 15.30 (Suomen aikaa) Danske Bank järjestää englanninkielisen puhelinkonferenssin analyytikoille ja sijoittajille. Danske Bankin konsernijohtaja Thomas F. Borgen esittelee tuloksen ja vastaa kysymyksiin.

Konferenssiin osallistumistiedot löytyvät  kotisivuilta. Konferenssin nauhoite on kuultavissa kello 19.30 jälkeen (Suomen aikaa) numerosta +1 347 366 9565, koodi: 8301398.

Anu Ilvonen,  viestintäjohtaja, Danske Bank Oyj, 010 546 8002
Hanne Bunzel, konserniviestintä, Danske Bank -konserni, +45 45 14 56 95

www.danskebank.fi/media

Danske Bank on Pohjoismaiden johtavia pankkikonserneja, joka palvelee henkilö-, yritys- ja yhteisöasiakkaita 15 maassa. Suomessa tuotamme asiakaslähtöisiä pankkiratkaisuja yli miljoonan asiakkaamme tarpeisiin. Danske Bankilla on erinomainen kansainvälinen asiantuntijaverkosto ja olemme modernien mobiili- ja tablettipankkipalvelujen edelläkävijä.