Etusivu » Tiedotteet » Pankit ja rahoitus » S-Pankin tilivalikoima laajentuu sijoitustilillä

SOK

S-Pankin tilivalikoima laajentuu sijoitustilillä

Julkaistu: 16.11.2010 klo 10:08
Julkaisija: SOK

S-ryhmään kuuluva S-Pankki lisää marraskuussa tilivalikoimaansa uuden talletustuotteen, S-Sijoitustilin.

– Sijoitustilit tarjoavat mahdollisuuden hakea säästöille perustilejä parempaa korkoa ilman pelkoa pääoman menettämisestä. Matalan korkotason aikana sijoitustilit ovat houkutteleva vaihtoehto, eikä S-Pankilla ole aikaisemmin ollut vastausta tähän kysyntään, sanoo S-Pankin toimitusjohtaja Pekka Ylihurula.

Talletukset sijoitustileille tehdään määräajaksi. Sijoitustilien korko muodostuu kiinteästä korosta ja mahdollisesta lisäkorosta. Lisäkorko määräytyy tiliin valittujen kohde-etuuksien arvon kehityksen mukaan. Kohde-etuuksina voi olla esimerkiksi osakkeita tai markkinakorkoja.

– Tulemme painottamaan kohde-etuuksien valinnassa kotimaisuutta ja selkeyttä, Ylihurula jatkaa.

Talletukset sijoitustileillä kuuluvat talletussuojan piiriin.

Ylihurulan mukaan turvallinen ja selkeä, parin kohde-etuuden sijoitustili sopii hyvin kauppapankin palvelukokonaisuuteen.

Aikaisemmin S-Pankin tilivalikoimaan on kuulunut käyttö-, tuotto- ja määräaikaistilit. Suomalaisilla kuluttajilla on S-Pankin tileillä noin 2,3 miljardia euroa talletuksia.

Lisätietoa:
Toimitusjohtaja Pekka Ylihurula, S-Pankki Oy, puh 010 76 82100, pekka.ylihurula@sok.fi.

S-ryhmään kuuluva S-Pankki on suomalainen kauppapankki, jolla on noin 2,3 miljoonaa asiakasta. S-Pankki tarjoaa asiakkailleen säästämiseen, maksamiseen sekä hankintojen rahoittamiseen liittyviä palveluja. S-Pankki palvelee asiakkaitaan noin 1 000 S-ryhmän toimipaikassa ympäri Suomen sekä verkkopankissa ja puhelinpalvelun kautta. S-Pankin palvelut on ensisijaisesti suunnattu S-ryhmän osuuskauppojen asiakasomistajille. S-Pankille on myönnetty kotimaisuutta kuvaava Avainlippu-tunnus. Lisätietoa osoitteesta www.s-pankki.fi.