Etusivu » Tiedotteet » Pankit ja rahoitus » Pohjola Rakennus Group PRG Oy:lle toimitilat pääkaupunkiseudulle

Pohjola Rakennus Oy

Pohjola Rakennus Group PRG Oy:lle toimitilat pääkaupunkiseudulle

Julkaistu: 28.04.2016 klo 08:00
Julkaisija: Pohjola Rakennus Oy

Pohjola Rakennus -konsernin emoyhtiö Pohjola Rakennus Group PRG Oy muuttaa pääkaupunkiseudulle. Konsernijohtaja Juha Metsälä sekä muutamat muut avainhenkilöt kuten talousjohtaja tulevat työskentelemään uudessa toimistossa.

Muutos ei vaikuta tytäryhtiöiden toimintaan. Konsernin taloushallinto jatkaa työtään Tampereella.

– Muutos on osa konsernimme kasvun strategiaa ja tukee kansainvälistymiseen liittyviä tavoitteitamme. Tavoitteena on löytää sopivat toimitilat tulevan kesän aikana joko Helsingistä tai vaikkapa Aviapoliksen alueelta, Juha Metsälä linjaa.

Pohjola Rakennus -konserni on yksi Suomen nopeimmin kasvava rakennusalan dynaaminen palveluyritys sekä projektinjohtamisen edelläkävijä, joka keskittyy kiinteistöjen, alueiden ja kaupunginosien kehittämiseen pääpainona asuntorakentaminen. Konsernin tytäryhtiöiden Hämeen, Infran, Keski- ja Itä-Suomen, Länsi-Suomen, Pohjois-Suomen sekä Uudenmaan tavoitteena on olla alueensa johtavia toimijoita.

Parhaillaan tutkitaan toimintojen käynnistämistä Tukholman seudulla.

Yhtiö tähtää yhdeksi Suomen parhaista työpaikoista, jolla on myös korkea asiakastyytyväisyys.

Konserni työllistää yli 1 200 henkilöä, joista omaa henkilökuntaa on noin 125 henkilöä. Konsernin budjetoitu liikevaihto vuodelle 2016 on noin 180 miljoonaa euroa.

Konsernijohtaja Juha Metsälä, Pohjola Rakennus -konserni

Pohjola Rakennus Group PRG Oy:n toimitusjohtaja