Etusivu » Tiedotteet » Pankit ja rahoitus » Kastelli tuo markkinoille uuden asumiskonseptin - EasyIN –koti on helppo hankkia ja asua

Kastelli-talot Oy

Julkaistu: 14.10.2015 klo 08:00
Julkaisija: Kastelli-talot Oy

Kastelli-talot Oy, joka on ollut jo yli 20 vuotta pientalojen markkinajohtaja Suomessa, tuo markkinoille uuden EasyIN –asumiskonseptin. EasyIN –konseptilla Kastelli rakentaa täysin valmiita, asunto-osakeyhtiömuotoisia pientaloasuntoja, jotka on helppo hankkia ja, joissa on helppo asua. Ensimmäiset 58 EasyIN –kotia rakennetaan Vantaan Vaaralaan ja Ilolaan.

Kastellin EasyIN –asumiskonseptin avulla yhä useamman on helppo hankkia ja turvallista asua omistusasunnossa. EasyIN –kodin hankintaan riittää vain 10% omarahoitusosuus. EasyIN –kodeissa on Kastellin huolella suunnittelemat, tehokkaat pohjaratkaisut, joista löytyy helposti sopivan kokoinen ja hintainen koti. Näin myös kodin asumiskulut on saatu pieneksi, ja siinä voi asua turvallisin mielin ennakkoon tiedossa olevin kustannuksin.

Kastelli tuntee suomalaisten pientaloasujien tarpeet ja kiinnittää EasyIN –kotien suunnittelussa erityisesti huomiota kotien valoisuuteen ja avaruuteen, huoliteltuihin yksityiskohtiin, mahdollisuuteen saada oma sauna sekä sujuvaan autopaikoitukseen. EasyIN –konseptiin kuuluu arjen helppous ja sujuvuus: asunnot sijaitsevat aina tarkkaan harkitulla paikalla nopeiden kulkuyhteyksien varrella. Konseptin helppouden kruunaa siihen sisällytetty muuttopalvelu.

Kastelli hyödyntää EasyIN –kotien rakentamisessa myös konserninsa vahvaa projektiosaamista.

”Olen täysin vakuuttunut, että Kastellilla on huomattava etu perinteisiin rakennusliikkeisiin verrattuna siinä, että me todella tunnemme pientalorakentamisen ja pientaloasujien tarpeet.” kertoo Kastelli-talot Oy:n toimitusjohtaja Antti Pohjola.

”Maailma muuttuu. Kaupungit kasvavat, perheet erilaistuvat, yhteisöllisyys ja ekologisuus ovat arvossaan. Myös ihmisten tarpeet ja toiveet asumisen suhteen ovat muuttuneet. Moni haluaa vain täsmällisesti nykyiset tarpeet täyttävän kodin, joka on helppo hankkia, asua ja jälleenmyydä kun elämäntilanne muuttuu. Monelle EasyIN –koti voi olla edullisempi vaihtoehto kuin vuokra-asuminen.” pohtii Pohjola.

EasyIN –koti on myös sijoituskonsepti. Kastelli tulee tarjoamaan kokonaispalvelupakettia, jolla kuka tahansa voi ryhtyä helposti asuntosijoittajaksi, myöskin kauempana asuva turvallisesti kotoa käsin. Palvelusta tulee kattava asunnon luovutustarkastuksesta vuokralaisen hankintaan ja veroilmoituksen tekoon asti.

Vantaan EasyIN –kotien ennakkomarkkinointi alkaa torstaina 15.10.2015 Tammiston Portissa pidettävissä asuntomyynnin avajaisissa, missä kohteet ovat ennakkoesittelyssä. Avajaisviikko jatkuu tonttiesittelyillä tulevana viikonloppuna.

Lisätietoja EasyIN –konseptista ja Vantaan kohteista löydät osoitteesta Easyin.fi.

Antti Pohjola

Toimitusjohtaja, Kastelli-talot Oy

Markku Kankare,

Hankekehitysjohtaja, Kastelli-talo Oy