Etusivu » Tiedotteet » Pankit ja rahoitus » Evlin Head Asset Management Oy:n yritysosto on toteutettu

Evli Pankki Oyj

Evlin Head Asset Management Oy:n yritysosto on toteutettu

Julkaistu: 19.10.2015 klo 14:15
Julkaisija: Evli Pankki Oyj

Evli Pankki Oyj allekirjoitti 30.9.2015 kauppakirjan, jonka mukaan Evli Pankista tulee Head Asset Management Oy:n omistaja noin 90 prosentin omistusosuudella. Transaktion toteutumisen ehdot ovat täyttyneet ja järjestely on toteutettu 19.10.2015.

Maunu Lehtimäki, toimitusjohtaja, Evli Pankki Oyj, p. (09) 4766 9304 tai 050 553 3000

Thomas Procopé, toimitusjohtaja, Head Asset Management Oy, p. (09) 25115 20 tai 0400 817 250

Evli Pankki Oyj

Evli on sijoittamiseen erikoistunut aito yksityispankki, joka auttaa yksityishenkilöitä ja yhteisöjä kasvattamaan varallisuuttaan. Yhtiö tarjoaa varainhoitopalveluita, erilaisia pääomamarkkinoihin liittyviä palveluita, kuten osake- ja muiden sijoitustuotteiden välitystä, markkinatakausta ja sijoitustutkimusta, sekä Corporate Finance -palveluita. Yhtiö tarjoaa lisäksi kattavan valikoiman rahastoja sekä asiakkaiden sijoitustoimintaa tukevia pankkipalveluita. Evlin asiakkaita ovat varakkaat ja vaurastuvat yksityishenkilöt, heidän perheensä sekä heihin sidoksissa olevat yritykset sekä toisaalta instituutioasiakkaat, kuten vakuutusyhtiöt, eläkesäätiöt, järjestöt, kunnat ja yritykset. Evlin palveluksessa työskentelee noin 250 henkilöä. Evlin hallinnoitavana on 8,4 miljardia euroa asiakkaiden varoja (netto 6/2015). www.evli.com