Etusivu » Tiedotteet » Pankit ja rahoitus » Eväitä kestävään kasvuun

Eväitä kestävään kasvuun

Julkaistu: 22.05.2015 klo 14:30
Julkaisija: Ecolan

Korona Investin Palvelurahasto on tullut osakkaaksi Ecolan®-lannoitteista tunnettuun FA Forestiin tukien yhtiön lähivuosien kasvusuunnitelmaa.

Viime syksynä Ecolan® -lannoitteita valmistava ja helikopterilevitystä tarjoava FA Forest Oy valittiin yhdeksi lupaavimmista kasvuyrityksistä Biotalouden Kasvu Open sparrauskilpailussa. Koronan sijoitus yhtiöön antaa eväitä uusien tuotantolaitosten avaamiseen ja kasvun kiihdyttämiseen.

FA Forest on kotimaisen kiertotalouden uranuurtaja, joka toimii tuhkalannoituksen ja ravinnekierrätyksen eturintamassa. Yhtiö on lähes kahden vuosikymmenen ajan muovannut tuhkankäsittelyn sekä metsälannoituksen käytäntöjä ja etsii jatkuvasti keinoja tuottaa lisäarvoa sivutuotevirroista. Ecolan® -lannoitteilla metsänomistajat korjaavat vaivattomasti ravinnepuutokset turvemailta sekä boorinpuutoksesta kärsiviltä kivennäismailta. Tuhkalannoitus lisää metsän kasvua ja turvaa metsäomaisuuden arvon jälkipolville.

”Ecolan® -lannoitteet ovat erinomainen sijoitus metsänomistajille ja tehdystä sijoituksesta tulee erinomainen myös Koronalle, kun yhtiön kasvusuunnitelmat toteutuvat,” uskoo Korona Investin toimitusjohtaja Vesa Lehtomäki.

FA Forest Oy

toimitusjohtaja Hannu Tukiainen

puh 0400 578 988, etunimi.sukunimi(a)ecolan.fi

www.ecolan.fi

Korona Invest Oy

toimitusjohtaja Vesa Lehtomäki

puh 050 337 6969, etunimi.sukunimi(a)koronainvest.fi

www.koronainvest.fi

FA Forest Oy on täysin kotimainen, vastuullinen toimija jonka päätuotanto on Viitasaarella Keski-Suomessa. Ecolan®-lannoitteiden sekä levityspalvelun lisäksi yritys valmistaa myös fill-R® kevytkiviainesta.

Korona Investin hallinnoima Palvelurahasto on pääomasijoitusyhtiö, joka sijoittaa toimialariippumattomasti positiivista tulosta tekeviin, kasvuhaluisiin ja -kykyisiin yhtiöihin, joiden liikevaihto on 2-20 miljoonaa euroa.