Etusivu » Tiedotteet » Pankit ja rahoitus » Camilla Sågbom nimitetty Ahlström Capital Oy:n viestintä- ja vastuullisuusjohtajaksi

Julkaistu: 15.06.2016 klo 11:35
Julkaisija: Ahlström Capital

Ahlström Capital Oy on nimittänyt Camilla Sågbomin (46) johtajaksi vastuualueenaan viestintä ja vastuullisuus. Camilla Sågbom (KTM) aloittaa tehtävässään ja Ahlström Capitalin johtoryhmän jäsenenä 1.9.2016. Hän on aiemmin työskennellyt johtotehtävissä muun muassa Svenska handelshögskolanissa ja Rautaruukki Oyj:ssä sekä viimeisimpänä Handelsbanken Suomen viestintäjohtajana.

Helsingissä, 15. kesäkuuta 2016

Hans Sohlström

Ahlström Capital
Ahlström Capital on yksi Suomen suurimmista sijoitusyhtiöistä. Se tuottaa osakkeenomistajilleen lisäarvoa sijoittamalla noteerattuihin ja noteeraamattomiin yrityksiin sekä kiinteistöihin. Ahlström Capital -konsernin taseen loppusumma on noin 1,3 miljardia euroa ja konsernin vuotuinen liikevaihto on noin 1,5 miljardia euroa. Ahlström Capitalin portfolioon kuuluvat merkittävät omistukset pörssiyhtiöissä Ahlstrom Oyj, Munksjö Oyj ja Suominen Oyj. Lisäksi portfolioon kuuluvat suorat teolliset sijoitukset Destia Group Oyj:ssä, Enics AG:ssa ja ÅR Packaging Group AB:ssa, sekä merkittävät kiinteistö- ja metsäomaisuudet.
www.ahlstromcapital.com