Etusivu » Tiedotteet » Pankit ja rahoitus » Ajatuspaja Liberalle uusi hallitus

Ajatuspaja Liberalle uusi hallitus

Julkaistu: 23.01.2013 klo 18:00
Julkaisija: Libera

Libera-säätiö on valinnut hallituksensa uudeksi puheenjohtajaksi Vallila Interior Oy:n hallituksen puheenjohtajan, KTM Anne Bernerin. Liberan hallitukseen valittiin uusiksi jäseniksi KTT Anne Brunila, professori Saku Mantere sekä KTT Björn Wahlroos. Libera-säätiön perustaja, vuorineuvos, DI Gustav von Hertzen jatkaa hallituksen jäsenenä.

Säätiön uudeksi toiminnanjohtajaksi on valittu KTM, VTK Kristina Pentti ja sen tutkimusjohtajaksi 1.3.2013 lähtien DI, KTM Elina Lepomäki. Säätiön aikaisempi toiminnanjohtaja ja sen toinen perustaja, KTM Petri Kajander siirtyy säätiön ulkopuolisiin tehtäviin.

Libera-säätiö on vuonna 2011 perustettu itsenäinen ja ei-poliittinen ajatuspaja, joka tukee ja edistää yksilönvapautta, vapaata yrittäjyyttä, vapaita markkinoita ja vapaata yhteiskuntaa. Libera pyrkii lisäämään akateemista ja yleistä tietoutta vapauteen liittyvissä asioissa. Sen toiminta koostuu tiedotus- ja julkaisutoiminnasta, tutkimustyöstä ja tapahtumien järjestämisestä. Libera on yksityisesti rahoitettu, toiminnallinen ja yleishyödyllinen säätiö.

Anne Berner
anne.berner@vallilainterior.fi