Etusivu » Tiedotteet » Pankit ja rahoitus » 50 miljoonaan euroon kasvanut tuoteinvestointirahasto Vision+ julkisti yksitoista uutta investointia

Zeeland Family Oyj

Julkaistu: 31.10.2013 klo 17:00
Julkaisija: Zeeland Family Oyj

Laajentunut tuoteportfolio sisältää investointeja verkkosivuhakupalveluun, verkkokauppaan, kanta-asiakasohjelmiin, terveyteen ja hyvinvointiin, musiikin jakeluun sekä viihteeseen.

Uusiin tuotteisiin investoiva rahasto Vision+ julkisti tänään saaneensa kymmenen uutta rahoittajaa, joiden joukossa on sekä institutionaalisia että yksityisiä sijoittajia. Lisäksi olemassa olevat rahoittajat ovat tehneet lisäsijoituksia rahastoon. Vision+ on nyt saavuttanut 50 miljoonan euron tavoitekokonsa.

Uudet suomalaiset sijoittajat ovat Thominvest, Orionin eläkesäätiö, Soneran eläkesäätiö, Apteekkien eläkesäätiö, Tradeka-sijoitus, Mandatum Henkivakuutusosakeyhtiö, AI-Partners, sekä Yleinen Työttömyyskassa YTK. Kansainväliset uudet sijoittajat ovat Kevin Wall (PKT Investments, USA), Daniel Sachs (Ruotsi) ja Digital Sky Technologiesin partneri John Lindfors

Edellä mainittujen lisäksi nykyiset sijoittajat Kasvurahastojen rahasto, Nokia ja Sitra ovat kaikki kasvattaneet sijoituksiaan Vision+:aan.

Vision+ julkisti myös yksitoista uutta investointiaan:

-       AddSearch – nopea verkkosivustojen hakupalvelu

-       Kopikot.ru  - verkkokauppojen takaisinmaksuohjelma Venäjällä

-       Party Coins – alusta, jolla voi käyttää kanta-asiakaspisteitä pelaamiseen

-       PopAppStore – globaali peliapplikaatioissa toimiva oheistuotekauppa

-       Fjuul – aktiviteettimittari

-       Music KickUp – maksuton musiikinjakelualusta

-       Hotspot.fm – uusi interaktiivinen suoratoistoradio

-       Benji II – huippusuositun Benji Bananas –pelin jatko-osa

-       Superstar Streetz – sosiaalinen rallipeli

-       Velvet Sundown – kokemuksellinen on-line draamapeli

-       Big Game - Samuel L Jacksonin tähdittämä elokuva

Lisäksi Vision+ on lisännyt investointejaan verkkotunnuksiin, kuten .city sekä kiinalaiset verkkopäätteet .在线  ja .中文网. Lisäksi on tehty lisäsijoitus japanilaisen mangan jakelualustan Amimarun laajentamiseen IOS-alustalle.

Lisätietoja Vision+:n investoinneista: http://www.visionplus.fi/

Co-founder, Managing Partner Tero Ojanperä, tero@visionplus.fi, puh. +358 40 558 3096

Vision+ -tuotesijoitusrahasto

Vision+ -tuotesijoitusrahastolla on ainutlaatuinen investointimalli: Rahasto investoi tuotteisiin ja saa vastineeksi osuuden tuloista. Rahasto ei sijoita tutkimus- ja kehitystoimintaan tai yrityksen alkuvaiheen kehitykseen vaan sen tarkoitus on rahoittamalla auttaa yrittäjiä ja kehittäjiä kaupallistamaan tuotteensa, löytämään oikeat kumppanit ja asiakkaat. Vision+ rakentaa parhaillaan investointiportfoliotaan ja rahaston on tarkoitus elinkaarensa aikana investoida yli kahteensataan tuotteeseen.

Vision+ rahoittaa tyypillisesti tuotteita,

-          jotka jaetaan digitaalisesti

-          joiden ansaintamalli perustuu kuluttajien kysyntään

-          ovat jo markkinoilla tai ovat lanseerausvalmiita 1 - 9 kuukauden sisällä investointipäätöksestä

-          pystyvät tuottamaan kassavirtaa välittömästi lanseerauksen jälkeen

Vision+ -rahoitusprosessin alkuvaihe tapahtuu www.visionplus.fi -sivuilla. Jos haluat hakea rahoitusta, mene osoitteeseen https://secure.visionplus.fi. Vision+:sta lisätietoa: http://www.visionplus.fi.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki