Etusivu » Tiedotteet » Pääuutinen » Uusi iso S-market Orimattila avataan tänään

Uusi iso S-market Orimattila avataan tänään

Julkaistu: 15.04.2011 klo 08:45
Julkaisija: Osuuskauppa Hämeenmaa

Uusi iso S-market Orimattila avataan tänään perjantaina. Myymälästä tulee uudistuksen myötä Hämeenmaan suurin, kun myymälän kokonaispinta-ala on kasvanut lähes 5 000 neliömetriiin.

- S-market Orimattilassa on oikea jauholeipomo, laaja palvelutiski ja noin 20 000 tuotteen päivittäistavaravalikoima. Ruokavalikoimaltaan myymälä onkin yksi Suomen suurimmista S-marketeista. Voidaan puhua täyden palvelun S-marketista, kertoo market- ja rautakaupan toimialajohtaja Olli Vormisto.

S-market Orimattilan pinta-ala on kasvanut uudistuksen myötä noin kaksi ja puolikertaiseksi. Myymälän kokonaispinta-ala on lähes 5 000 m², ja kiinteistön kokonaispinta-ala on lähes 7000 m². Pysäköintitilaa on tullut laajennuksen alapuolelle, ja kaikkiaan parkkipaikkoja on noin 200. S-marketissa työskentele 45 kaupan alan ammattilaista. Päällikkönä toimii Petri Koski.

Vanhan S-marketin tilat uudistetaan täysin, ja niihin avataan kesän aikana kauppakeskus. Kauppakeskuksessa tulevat toimimaan muun muassa Alko, Posti, R-Kioski, kampaamokauppa Hairlekiini, Ray, Seppälä sekä kahvila.

Uuden S-market Orimattilan on suunnitellut Heikki Leino Arktiira Oy:stä, ja laajennuksen on toteuttanut Rakennusliike Pakkanen Oy. S-market Orimattila sijaitsee osoitteessa Erkontie 16, Orimattila.

Lisätietoja: Osuuskauppa Hämeenmaa, Market- ja rautakaupan toimialajohtaja Olli Vormisto, puhelin 050 358 8336

Hämeenmaa – yli 130 000 asiakkaansa omistama yritys. Osuuskauppa Hämeenmaa toimii Kanta- ja Päijät-Hämeessä 23 kunnan alueella. Hämeenmaa on alueensa suurin yritys, joka tarjoaa asiakasomistajilleen edullisia ja luotettavia kauppapalveluja sekä antaa ostojen keskittämisestä Bonusta. Hämeenmaa käyttää tuloksensa verkostonsa kehittämiseen ja asiakasomistajapalvelujen parantamiseen.