Etusivu » Tiedotteet » Pääuutinen » S-market Orimattilan yhteyteen avataan tänään liikekeskus

Osuuskauppa Hämeenmaa

S-market Orimattilan yhteyteen avataan tänään liikekeskus

Julkaistu: 05.08.2011 klo 10:00
Julkaisija: Osuuskauppa Hämeenmaa

S-market Orimattilan yhteyteen avataan tänään liikekeskus. S-market siirtyi uusiin tiloihin huhtikuussa, ja nyt avattavan liikekeskuksen tilat on uudistettu vastaamaan nykyaikaisen kauppakeskuksen tarpeita.  Liikekeskus Orimattilassa toimii 10 yritystä.

Uusi liikekeskus parantaa merkittävästi Orimattilan palvelutarjontaa. S-market Orimattila on yksi Suomen suurimmista S-marketeista jauholeipomoineen ja palvelutiskeineen. Nyt avattavaan liikekeskukseen tulee useita toimijoita, mikä tekee siitä erittäin vetovoimaisen.

S-marketin lisäksi liikekeskuksessa toimii Alko, Posti, Seppälä, Ray, Kahvila Marenki, parturi kampaamo Hairlekiini, R-kioski, terveyskauppa Care ja Peliparkki. Kaikkiaan kauppakeskuksessa työskentelee 78 henkilöä.

S-market Orimattilan pinta-ala kasvoi uudistuksen myötä noin kaksi ja puolikertaiseksi. S-marketin kokonaispinta-ala on lähes 5 000 m², ja koko liikekeskuksen kokonaispinta-ala on lähes 7000 m². Pysäköintitilaa on tullut laajennuksen alapuolelle, ja kaikkiaan parkkipaikkoja on 230.

Liikekeskuksen rakentaminen on aloitettu elokuussa 2010. Liikekeskuksen on suunnitellut Heikki Leino Arktiira Oy:stä, ja sen on toteuttanut Rakennusliike Pakkanen Oy. Liikekeskus Orimattila sijaitsee osoitteessa Erkontie 16, Orimattila.

Lisätietoja: Osuuskauppa Hämeenmaa, Market- ja rautakaupan toimialajohtaja Olli Vormisto, puhelin 050 358 8336

Hämeenmaa – yli 130 000 asiakkaansa omistama yritys

Osuuskauppa Hämeenmaa toimii Kanta- ja Päijät-Hämeessä 23 kunnan alueella. Hämeenmaa on alueensa suurin yritys, joka tarjoaa asiakasomistajilleen edullisia ja luotettavia kauppapalveluja sekä antaa ostojen keskittämisestä Bonusta. Hämeenmaa käyttää tuloksensa verkostonsa kehittämiseen ja asiakasomistajapalvelujen parantamiseen.