Etusivu » Tiedotteet » Pääuutinen » Ruduksen sorakauppa.fi on aina auki

Rudus Oy

Ruduksen sorakauppa.fi on aina auki

Julkaistu: 05.05.2014 klo 15:22
Julkaisija: Rudus Oy

Ruduksen sorakauppa.fi on auki ympäri vuorokauden vuoden jokaisena päivänä. Verkkokaupasta voi ostaa yleisimpiä kiviaineksia muun muassa kalliomurskeita, kivituhkaa, salaojasepeliä, kapillaarikatkosepeliä sekä leikki- ja turvahiekkaa. Tilatut kiviainekset toimitetaan irtotavarana nuppi- ja kasettitoimituksella asiakkaan ilmoittamaan osoitteeseen sovittuna ajankohtana. Verkkopalvelun käyttö on helppoa, vaivatonta ja nopeaa.

Sorakauppa.fi:n laajentunut toiminta-alue
Sorakauppa.fi toimii kaikilla niillä alueilla, joissa Ruduksella on kiviainestoimintaa. Uudenmaan lisäksi verkkokauppa toimii nyt myös Varsinais-Suomen, Satakunnan, Tampere-Pirkanmaan, Lahden, Kymenlaakson, Lappeenranta-Imatran, Kuopion ja Oulun seudulla. Verkkopalvelu tarkistaa sijaitseeko toimitusosoite sorakauppa.fi:n toiminta-alueella.

Rudus Oy, Sari Toivonen, verkkoviestinnän asiantuntija, 040 716 5796, sari.toivonen@rudus.fi
www.sorakauppa.fi

Taustaa Ruduksesta: Rudus Oy:n liiketoiminnot ovat Kiviaines, Valmisbetoni, Betonituotteet, Murskaus ja Kierrätys. Rudus toimii Suomessa, Baltiassa ja Venäjällä Pietarissa. Rudus-konsernin liikevaihto vuonna 2013 oli 378 miljoonaa euroa. Konsernin palveluksessa on keskimäärin 1250 henkilöä. Suomessa Ruduksella on yli 130 toiminnassa olevaa kiviainesten toimipaikkaa (sora-alueita ja kalliolouhoksia), 71 betonitehdasta, 19 betonituotetehdasta, yli 30 kierrätyskeskusta (betoni- ja tiilijäte, lentotuhka) sekä yli 20 murskauslaitosta.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki