Etusivu » Tiedotteet » Pääuutinen » Nettikeittokirjamme uudistui

Nettikeittokirjamme uudistui

Julkaistu: 24.05.2010 klo 14:23
Julkaisija: www.kasvikset.fi

Kotimaiset Kasvikset ry:n liki tuhannen kokeillun ruokaohjeen monipuolinen, kasviksiin painottuva hyvien makujen nettikeittokirja on saanut uusia toimintoja. Keittokirjaa selaava ja ohjeita kokeileva voi nyt kertoa kätevästi kommenttinsa, äänestää, mistä ohjeista hän pitää ja välittää ohjeita myös kavereille.

Nettikeittokirjan ystäville uusia palveluja

Keittokirjan aloitussivulle nostamme valintojen helpottamiseksi suosituksena esiin joukon vaihtuvia ruokaohjeita sesonkien mukaan. Toivomme, että ruokaohjeet vievät kohti runsaampaa ja entistä monipuolisempaa kasvisten käyttöä ja toimivat polkuna saavuttaa puolen kilon päivittäinen kasvissuositus.

Ole hyvä, avaa alla näkyvä linkki ja välitä eteenpäin tiedote, joka kertoo tarkemmin keittokirjauudistuksesta ja antaa muutaman suositun, ajankohtaan sopivan ruokakuvan ja ruokaohjeen.

Käy lukemassa kotisivultamme www.kasvikset.fi myös Kevään ja alkavan kesän kasvisterveiset -otsikon tiedote. Terveiset sisältävät omana kokonaisuutenaan vinkkejä kasvisten grillaukseen, koska tästä aiheesta juuri nyt kysytään meiltä kaikkein eniten.

Kotikokkaus ja yhdessä syöminen kunniaan!

Lisätiedot:

Pirjo Toikkanen, viestintäpäällikkö ja keittokirjasta vastaava

gsm 0400 – 894 549

pirjo.toikkanen@kasvikset.fi