Etusivu » Tiedotteet » Pääuutinen » A-Insinöörien infrasuunnittelun toimialalle organisaatiomuutoksia

A-Insinöörit Oy

A-Insinöörien infrasuunnittelun toimialalle organisaatiomuutoksia

Julkaistu: 07.04.2014 klo 10:05
Julkaisija: A-Insinöörit Oy

A-Insinöörien infrasuunnittelun toimialajohtaja Jarmo Kuivanen siirtyy 7.4.2014 muihin tehtäviin vastaamaan yhtiön pääkaupunkiseudulla käynnissä olevien suurten infrahankkeiden hallitusta loppuun viemisestä, puitesopimusasiakkuuksien hoitamisesta, Tampereen rantatunnelin allianssista ja urakoitsijayhteistyöstä A-Insinöörien tulevissa hankkeissa. Lisäksi Kuivanen toimii toimitusjohtaja Jyrki Keinäsen apuna siirtymäkauden aikana ennen uuden toimialajohtajan tehtävään astumista.

Uuden toimialajohtajan haku on käynnistetty. Väliaikaisesti toimialan johdosta vastaa A-Insinöörien toimitusjohtaja Jyrki Keinänen.

Lisätietoja: Jyrki Keinänen, toimitusjohtaja, puh. 0207 911 701, 040-6625662, jyrki.keinanen@ains.fi

A-Insinöörit yrityksenä

A-INSINÖÖRIT on voimakkaasti kasvanut rakennuttamisen, rakennesuunnittelun ja infrasuunnittelun konserni, joka toimii Suomessa valtakunnallisesti. Vuonna 2013 liikevaihto oli 40 miljoonaa euroa ja vuoden 2013 lopulla henkilöstömäärä oli lähes 450. A-INSINÖÖRIT-toiminnan perustana ovat asiakkaiden tarpeet ja jokaisen hankkeen tavoitteena on asiakkaan tyytyväisyys. A-INSINÖÖRIT haluaa olla taitava ja turvallinen kumppani ja samalla toimintatavoiltaan inhimillinen ja sitoutunut.

www.ains.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon