Etusivu » Tiedotteet » Ohjelmistoteollisuus » Vincitistä Vuoden yritys – huomionosoitus myös Presidentin kansliasta

Vincit Oy

Vincitistä Vuoden yritys – huomionosoitus myös Presidentin kansliasta

Julkaistu: 13.11.2013 klo 09:07
Julkaisija: Vincit Oy

Tamperelainen ohjelmistotalo Vincit Oy on palkittu Vuoden yritykseksi Kauppalehden ja OP-Pohjola-ryhmän Yrittämisen tulevaisuus -hankkeessa. Myös Presidentin kanslia antoi tunnustusta Vincitille lähettämällä kutsun itsenäisyyspäivän vastaanotolle.

Vincit Oy pokkasi itselleen Vuoden yritys -tittelin Yrittämisen tulevaisuus -seminaarissa tiistaina 12.11.2013. Kauppalehden ja OP-Pohjola-ryhmän jakama tunnustus perustuu Kauppalehden ja Balance Consultingin menestysluokitukseen, jossa huomioidaan muun muassa yrityksen liikevaihdon kasvu, sijoitetun pääoman tuotto, nettotulos, current ratio sekä yrityksen omavaraisuusaste. Vuoden yritys -ehdokkaat valitaan maakunnittain Kauppalehden Menestyjät-sarjan yrityksistä. Vincit selvisi finalistien joukkoon myös viime vuonna.

Vuoden yritys -tittelin lisäksi Vincit on vuoden aikana nimetty muun muassa Suomen edustajaksi European Business Awards -kilpailuun, valittu Euroopan ja Suomen parhaiden työpaikkojen joukkoon, palkittu Vuoden työnantaja -kunniamaininnalla sekä rankattu Pirkanmaan vahvimmaksi yritykseksi.

Vincitin huikea menestys on huomioitu Presidentin kansliassa asti. ”Sain mahdollisuuden esittää kutsuttavaksi yhden työntekijämme itsenäisyyspäivän vastaanotolle. Valintani kohdistui Anssi Kuuttiin”, Vincitin toimitusjohtaja Mikko Kuitunen kertoo. ”Tämä on mielestäni hieno kunnianosoitus, joka ilmentää Vincitin nauttimaa arvostusta”, hän jatkaa.

Vincit Oy
Toimitusjohtaja Mikko Kuitunen
mikko.kuitunen@vincit.fi

Vincit on vuonna 2007 Tampereen Hervannassa perustettu ohjelmistotalo, jossa työskentelee parhaillaan 75 asiantuntijaa. Yrityksen pääliiketoiminta on räätälöityjen ohjelmistojen tuotekehityspalvelut. Huippulaadun takeena Vincit tarjoaa toimituksilleen sataprosenttisen tyytyväisyystakuun. www.vincit.fi