Etusivu » Tiedotteet » Ohjelmistoteollisuus » Surveypal ja Slush Asia 2015 yhteistyöhön

Surveypal Oy

Surveypal ja Slush Asia 2015 yhteistyöhön

Julkaistu: 24.04.2015 klo 15:30
Julkaisija: Surveypal Oy

SAN FRANCISCO, CA. Internetin kyselyohjelmistoja kehittävä Surveypal ja kansainvälinen teknologia- ja kasvuyritystapahtuma Slush julkaisivat tänään kumppanuussopimuksen.

Slush on hyödyntänyt Surveypal-ohjelmistoa tapahtumissaan jo vuodesta 2013 lähtien. Tänään Slush tiedotti valinneensa Surveypal-työkalun viralliseksi alustaksi kaikkiin Slush-tapahtumiin mukaan lukien Slush Asia 2015 -konferenssi Tokiossa.

”Mikään ei ole tärkeämpää Slushissa kuin asiakaskokemus”, toteaa Slushin markkinointijohtaja Jenny Gyllander. ”Käytämme Surveypal-ohjelmistoa vuoropuheluun asiakkaidemme kanssa, mikä antaa osallistujille nopean, yksinkertaisen ja helpon tavan jakaa ideoita ja palautetta tapahtuman aikana.”

Slush Asia 2015 -konferenssiin odotetaan yli 3000 osallistujaa ympäri maailmaa. Surveypal-ohjelmistolla mitataan asiakaskokemusta eri kanavista, seurataan suoriutumista ja priorisoidaan toimenpiteitä.

Surveypal lyhyesti

Surveypal on johtava online-asiakaskyselytyökalujen tarjoaja. Surveypalin avulla yritys kerää ja hyödyntää helposti ja kustannustehokkaasti reaaliaikaista tietoa markkinoista ja asiakkaiden ja henkilöstön tyytyväisyydestä. Yhtiön työkalun avulla on tehty jo yli 12 miljoonaa kyselyä. Vuonna 2007 perustetun Surveypalin pääkonttori on Tampereella, ja yrityksellä on toimistot myös Helsingissä ja San Franciscossa. (Katso lisätiedot www.surveypal.fi)

Slush lyhyesti

Slush on kansainvälinen teknologia- ja kasvuyritystapahtuma, joka järjestetään vuosittain Helsingissä. Slushin tavoitteena on saattaa yhteen kansainvälisiä kasvuyrityksiä, sijoittajia ja mediaa sekä auttaa yrittäjiä menestymään ja nostamaan yrityksensä maailman parhaaksi valitsemallaan toimialalla.  Vuonna 2008 ensimmäistä kertaa järjestetty Slush on noussut muutamassa vuodessa yhdeksi Euroopan johtavista kasvuyritystapahtumista. (Lisätiedot www.slush.org)

Surveypal on johtava online-asiakaskyselytyökalujen tarjoaja. Surveypalin avulla yritys kerää ja hyödyntää helposti ja kustannustehokkaasti reaaliaikaista tietoa markkinoista ja asiakkaiden ja henkilöstön tyytyväisyydestä. Yhtiön työkalun avulla on tehty jo yli 12 miljoonaa kyselyä. Vuonna 2007 perustetun Surveypalin pääkonttori on Tampereella, ja yrityksellä on toimisto myös Helsingissä ja San Franciscossa.