Etusivu » Tiedotteet » Ohjelmistoteollisuus » Suosittu Sähköpostimarkkinoinnin opas nyt myös ilmaisena iPad -kirjana

Koodiviidakko Oy

Suosittu Sähköpostimarkkinoinnin opas nyt myös ilmaisena iPad -kirjana

Julkaistu: 04.07.2012 klo 15:10
Julkaisija: Koodiviidakko Oy

Yritysviestinnän ohjelmistopalvelujen suunnitteluun ja tuottamiseen erikoistunut Koodiviidakko Oy on julkaissut täysin uusitun version suositusta Sähköpostimarkkinoinnin oppaasta. Opas on saatavilla ilmaisena e-kirjana, niin iBookstoressa kuin pdf-muodossa verkossakin.  Oppaan on ladannut jo yli 5000 kiinnostunutta.

"Kun kirjoitimme oppaan ensimmäisen version syksyllä 2009 oli sähköpostimarkkinointi Suomessa vielä usealle markkinoijalle vähän tunnettu väline ja alan pelisäännöt olivat vielä muotoutumatta. Nyt tämän tehokkaan markkinointivälineen suosion kasvun myötä halusimme tuoda myös uusimman tiedon esille ja kirjoitimme oppaan täysin uusiksi.", kertoo toinen kirjoittajista Koodiviidakko Oy:n toimitusjohtaja Samuli Tursas.

”iPadille on suomeksi maksutta ladattavina lähinnä viime vuosisadan alun kirjallisuutta. Halusimme rohkaista muitakin julkaisemaan mahdollisimman vapaasti ja päätimme jakaa uudistettua opastamme vapaasti. Opas ponkaisikin heti ilmestyessään Applen iBookstoressa toiseksi ladatuimmaksi ilmaiskirjaksi. Myös verkkosivujen kautta ladattava alustariippumaton pdf-versio on ollut hyvin suosittu ja sitä on ladattu viikossa jo useita satoja kappaleita.” selventää Pekka Huttunen, toinen oppaan kirjoittajista.

Opas sisältää runsaasti käytännön esimerkkejä, sekä neuvoja ja vinkkejä sähköpostimarkkinointiin, yhteensä noin 80 sivun verran, joten suosittu edellinen painos on saanut sivuja lähes puolet lisää. Esipuheen oppaalle on kirjoittanut professori ja Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun dosentti KTT Jari Salo.

Koodiviidakko Oy on oululainen digitaalisen markkinoinnin ja viestinnän työkaluihin erikoistunut ohjelmistotalo, jonka sähköpostimarkkinointiin kehitetty Postiviidakko-ohjelmisto on noussut markkinajohtajaksi Suomessa. Koodiviidakon tuotteita käyttävät sadat yritykset Suomessa ja Pohjoismaissa, asiakkaina ovat muun muassa Tekes, Tieto Oyj, Aurinkomatkat sekä Jääkiekon SM-Liiga. Yritys on Deloitten Technology Fast listalla Suomen 11. nopeimmin kasvava teknologiayritys ja avainhenkilöidensä kokonaan omistama. Koodiviidakko työllistää yli 40 henkilöä ja sen liikevaihto vuonna 2011 oli 2,54 M €.

Sähköpostimarkkinoinnin opas on ladattavissa iPadille ilmaiseksi iTunesissa ja pdf versiona uutiskirjeen tilausta vastaan www.sahkopostimarkkinointi.info

Lisätietoa Koodiviidakko Oy:stä http://www.viidakko.fi
Sähköpostimarkkinoinnin opas: www.sahkopostimarkkinointi.info