Etusivu » Tiedotteet » Ohjelmistoteollisuus » Sundbom & Partners aloittaa Silverbucketin jälleenmyyjänä Ruotsissa

Silverbucket

Sundbom & Partners aloittaa Silverbucketin jälleenmyyjänä Ruotsissa

Julkaistu: 09.09.2016 klo 12:44
Julkaisija: Silverbucket

Silverbucket Oy ja Sundbom & Partners AB ovat sopineet Silverbucketin projektisalkun resursointityökalun jälleenmyynnistä Ruotsissa. Sundbom & Partners tarjoaa Silverbucketin SaaS-palvelun lisäksi konsultointipalveluita sekä teknistä tukea ruotsalaisille asiakkaille.

"Olemme toimineet Ruotsissa omin voimin vuoden 2015 alusta, ja nähneet, että Silverbucketin palveluille on erittäin vahva kysyntä. Olemme todella iloisia, että saamme vahvistettua liiketoimintaamme edelleen yhteistyössä Sundbom & Partnersin kanssa. Kumppanimme hyvät verkostot ja erinomainen osaaminen projektiliiketoiminnassa auttavat meitä kasvamaan Ruotsin markkinoilla. Suuri etu on myös se, että pystymme jatkossa palvelemaan ruotsalaisia asiakkaitamme entistäkin paremmin.", toteaa Silverbucketin toimitusjohtaja Tuomas Mikkola.

"Olemme auttaneet jo pitkään asiakkaita heidän intensiivisessä projektitoiminnassaan. Näillä asiakkailla on hyvin yleisenä ongelmana saada hyvä yleiskuva projektien ja henkilöiden resursointitilanteeseen. Silverbucket on loistava työkalu näille yrityksille tilanteen hallitsemiseksi. Työkalu on helppo ja nopea ottaa käyttöön. Olemme hyvin innoissamme yhteistyöstä Silverbucketin kanssa, ja odotamme mielenkiinnolla, että pääsemme esittelemään tuotetta Ruotsissa.", toteaa Mattias Gustafsson Sundbom & Partnersilta.

Lisätiedot:
Silverbucket Oy, Toimitusjohtaja Tuomas Mikkola, puh. +358 40 719 2923, tuomas.mikkola@silverbucket.com
Sundbom & Partners AB, Product Manager Mattias Gustafsson, puh. +46 70 229 7454, mattias.gustafsson@sundbompartners.se

SUNDBOM & PARTNERS BECOMES SILVERBUCKET'S RESELLER IN SWEDEN

Silverbucket Oy and Sundbom & Partners AB have agreed on co-operation for reselling Silverbucket's project portfolio resource management tool in Sweden. Sundbom & Partners are delivering the Silverbucket SaaS service together with consultation and support services for the Swedish customers.

"We have been active in Sweden since the beginning of 2015 and found out that there is a great demand for our services in Sweden. We are very excited that we are able to further strengthen our business in Sweden together with Sundbom & Partners. They have excellent networks and competence in the field of project business, which will help us to grow in Sweden. Serving our Swedish customers even better is also a huge advantage.", says Tuomas Mikkola, CEO of Silverbucket

"We have helped companies, working in intense project driven environments for a long time. A common problem for those clients is to get a good overview over their current project/resource situation. Silverbucket is a great tool for those companies to take control over that situation. It's quick and easy to implement and you are up and running in no time. We are very excited over this new partnership with Silverbucket and looking forward to introduce their product on the Swedish market.", says Mattias Gustafsson, product manager at Sundbom & Partners.

Additional information:
Silverbucket Oy, CEO Tuomas Mikkola, puh. +358 40 719 2923, tuomas.mikkola@silverbucket.com

SUNDBOM & PARTNERS BRIR ÅTERFÖRSÄLJARE AV SILVERBUCKET I SVERIGE

Sundbom & Partners AB har ingått ett partnersamarbete med det finländska företaget Silverbucket OY avseende deras projekt- och resurshanteringsverktyg med samma namn. Sundbom & Partners kommer att sälja Silverbuckets molntjänst tillsammans med support och konsultativa tjänster, främst riktade mot den svenska marknaden.

”Vi har varit aktiva i Sverige sedan början av 2015 och funnit att det finns en stor efterfrågan efter våra produkter och tjänster. Vi är glada att vi tillsammans med Sundbom & Partners kan stärka våra marknadsandelar i Sverige. De har ett stort nätverk och djup kompetens inom projektintensiva verksamheter, vilket kommer att hjälpa oss växa i Sverige. Att stötta våra svenska kunder via denna partnerkanal är också väldigt fördelaktigt för kunderna.”, säger Silverbuckets VD, Tuomas Mikkola.

”Vi har länge hjälpt kunder verksamma inom projektintensiva verksamheter. Ett generellt problem för denna kundgrupp har varit svårigheten att få en snabb och bra överblick över projekt- och bemanningssituationen inom verksamheten. Silverbucket erbjuder ett förträffligt verktyg för att få kontroll över denna situation. Det är enkelt att använda och implementeras på väldigt kort tid, kunden ser resultat direkt. Vi är väldigt glada över detta nya partnerskap med Silverbucket och ser fram emot att presentera deras produkt för den svenska marknaden.”, säger Mattias Gustafsson – produktansvarig på Sundbom & Partners AB.

För mer information:
Silverbucket Oy, CEO Tuomas Mikkola, tel. +358 40 719 2923, tuomas.mikkola@silverbucket.com
Sundbom & Partners AB, Product Manager Mattias Gustafsson, tel. +46 70 229 7454, mattias.gustafsson@sundbompartners.se

Silverbucket on suomalainen IT-alan yritys, joka tarjoaa huipputyökalun projektien resursointiin. Yrityksen päätuote on helppokäyttöinen SaaS-palvelu projektisalkun resursointiin sekä toteumien seurantaan. Yrityksen päätoimipaikka on Tampere ja sen asiakaskuntaan kuuluu merkittäviä kotimaisia ja kansainvälisiä yhtiöitä. www.silverbucket.com