Etusivu » Tiedotteet » Ohjelmistoteollisuus » Silverbucket Oy:n toimitusjohtajaksi Tuomas Mikkola

Silverbucket

Silverbucket Oy:n toimitusjohtajaksi Tuomas Mikkola

Julkaistu: 21.01.2016 klo 10:45
Julkaisija: Silverbucket

Silverbucket Oy:n toimitusjohtajaksi on nimitetty 1.1.2016 alkaen Tuomas Mikkola, joka ottaa tehtävän vastaan hallituksen puheenjohtajaksi siirtyvältä Toni Uimoselta.

Tuomas Mikkola siirtyy toimitusjohtajaksi asiakkuuksista vastaavan johtajan tehtävistä. Toni Uimonen on toiminut Silverbucket Oy:n toimitusjohtajana yrityksen perustamisesta lähtien, tehtävien muutosten jälkeen hän jatkaa edelleen myös yrityksen operatiivisessa toiminnassa ja johtoryhmässä.

"Otan innostuneena toimitusjohtajan kapulan Tonilta vastaan. Tilanteemme ei voisi olla parempi: meillä on loistava tuote, joka on jo osoittanut toimivuutensa kotimaisten asiakkaidemme projektien resurssisuunnittelun apuna. Meillä on myös erinomainen tiimi, johon saimme vuodenvaihteessa vielä lisävahvistustakin. Nyt on aika laittaa seuraava vaihde silmään ja lähteä kasvamaan sekä kansainvälistymään tosissaan", kertoo Silverbucket Oy:n toimitusjohtaja Tuomas Mikkola.

"On erinomaista saada Tuomas jatkamaan Silverbucketin toimitusjohtajana. Erittäin levollisin mielin luovutan tehtävän eteenpäin. Silverbucket jatkaa varmalla ja ihmisläheisellä tavalla pitäen asiakkaistaan hyvää huolta ja kehittämällä asian ytimeen osuvia tuotteita", toteaa Silverbucket Oy:n hallituksen puheenjohtaja Toni Uimonen.

Lisätiedot:

Toni Uimonen, hallituksen puheenjohtaja, toni.uimonen@silverbucket.fi, +358 40 507 1004.

Tuomas Mikkola, toimitusjohtaja, tuomas.mikkola@silverbucket.fi, +358 40 719 2923.

Silverbucket on suomalainen IT-alan yritys, jossa resursointiasiat otetaan vakavasti. Yrityksen päätuote on helppokäyttöinen SaaS-palvelu projektisalkun resursointiin sekä toteumien seurantaan. Yrityksen päätoimipaikka on Tampere ja sen asiakaskuntaan kuuluu merkittäviä kotimaisia ja kansainvälisiä yhtiöitä. Lisätietoa: www.silverbucket.fi