Etusivu » Tiedotteet » Ohjelmistoteollisuus » Seuraa Adoben valokuvaustempausta suorana Periscope-sovelluksella

Adobe

Seuraa Adoben valokuvaustempausta suorana Periscope-sovelluksella

Julkaistu: 26.05.2015 klo 10:08
Julkaisija: Adobe

Adobe järjestää keskiviikkona 27.5.2015 klo 16 Suomen aikaan Kööpenhaminassa tempauksen, jossa tunnettu valokuvaaja Lars Bech esittelee mobiilin mahdollisuuksia kuvaamisessa ja tarinankerronnassa kulkemalla ympäri kaupunkia kuvaamassa eri kohteita. Adobe tarjoaa mahdollisuuden seurata suorana tätä noin puolen tunnin pituista tilaisuutta Twitterin julkaisemalla Periscope-sovelluksella.

Lars Bech on tehnyt kuvauskeikkoja useille tunnetuille brändeille ja lehdille sekä julkaissut kirjoja valokuvistaan. Hän on myös aktiivinen Instagramissa. Tanskalainen Euroman-lehti valitsikin hänet yhdeksi mielenkiintoisimmista valokuvaajiksi, jota Instagramissa kannattaa seurata. Lisätietoa Larsista ja hänen töistään: www.instagram.com/photobech ja www.larsbech.com.

Seuraa suoraa lähetystä älypuhelimellasi

Keskiviikkona 27.5. klo 16 alkaen Lars Bech kiertää ympäri Kööpenhaminaa kuvaamassa, editoimassa ja jakamassa kuvia muun muassa paikallisista muusikoista ja kaupungin arkkitehtuurista. Tempaus on englanniksi. Tätä matkaa voit seurata maksuttomalla Periscope-sovelluksella, joka on saatavilla Applen iOS-laitteille App Storesta. Live-lähetystä voi myös seurata tietokoneella. Linkit suoraan lähetykseen jaetaan Adobe Nordicin Twitter-tilillä (twitter.com/AdobeNordic) keskiviikkona 27.5. klo 16 aikoihin.

Lisätietoja antavat:

Adobe Systems Nordic
Jes Schyum
jes.schyum@adobe.com

Hill+Knowlton Strategies
Sami Stormbom
sami.stormbom@hkstrategies.com

Adobe muuttaa maailmaa digitaalisilla kokemuksilla. Lisätietoja: www.adobe.com/fi

© 2015 Adobe Systems Incorporated. All rights reserved. Adobe and the Adobe logo are either registered trademarks or trademarks of Adobe Systems Incorporated in the United States and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.