Etusivu » Tiedotteet » Ohjelmistoteollisuus » PPCT käyttöönottopalvelu - ratkaisu liiketoiminnan tehostamiseen

PPCT Finland Oy

PPCT käyttöönottopalvelu - ratkaisu liiketoiminnan tehostamiseen

Julkaistu: 29.03.2016 klo 08:15
Julkaisija: PPCT Finland Oy

PPCT Finland Oy:n käyttöönottopalvelu on luotu Paikannin.com-asiakkaiden tueksi. Eri liiketoiminta-alueilla toimivat asiakasyritykset ovat tavoittaneet järjestelmästä saatavan kokonaishyödyn - sähköinen ajopäiväkirja verottajaa varten koetaan toissijaisena vahvistuneen kilpailukyvyn rinnalla.

Käyttöönottopalveluprojekti varmistaa asiakkaalle Paikannin.comin juuri kulloiseenkin tarkoitukseen soveltuvan käytön. Projektin alkaessa PPCT:llä ja asiakasyrityksellä on jo sopimussuhde ja kokemusta puolin ja toisin. Työ ei ala lähtöruudusta, vaan sen avulla syvennetään asiakkaan Paikannin.com-osaamista ja varmistetaan sieltä saatavan olennaisen tiedon siirtyminen työnjohdon ja kalustovastaavien käyttöön.

Mitä voidaan voittaa?

• Säästöt ajetuissa kilometreissä/polttoainekuluissa, (säästöt leasingkuluissa).
  • Turhasta kalustosta luopuminen.
  • Ajoaika vähenee ja tehokas työaika lisääntyy – laskutettavien tuntien kasvu.
  • Kulujen reaaliaikainen seuranta.
  • Projektien jälkilaskenta – hinnoittelun oikeellisuus – kilpailukyvyn kasvu -> uusia työtilauksia.
  • Yhdenmukainen kohtelu työpaikalla, työmotivaation lisääntyminen avoimuuden ansiosta.
 puzzle-961800_960_720

Tarjoamme asiakkaillemme kokonaisvaltaiset ratkaisut, jotka sisältävät kaiken aina ajoneuvojen laiteasennuksista sekä paikannus- ja raportointipalveluista liiketoiminnan konsultointiin. Palvelemme satoja eri toimialojen yrityksiä 27 asiantuntijan voimin.

Yrityksellemme on myönnetty korkein AAA-luottoluokitus. Paikannintuotteemme ja -palvelumme taas ovat saaneet ensimmäisenä Suomessa kattavan ISO 9001:2008 sertifikaatin.

aaa-logo-2016-fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon