Etusivu » Tiedotteet » Ohjelmistoteollisuus » PiiMega Oy sahajärjestelmätoimittajaksi Mylly & Korpi Oy:lle

PiiMega Oy

PiiMega Oy sahajärjestelmätoimittajaksi Mylly & Korpi Oy:lle

Julkaistu: 17.03.2015 klo 09:30
Julkaisija: PiiMega Oy

Metsäteollisuuden toiminnanohjausjärjestelmiä tekevä PiiMega Oy on toimittanut Lapualle Mylly & Korvelle uuden sahan toiminnanohjausjärjestelmän. “Aiemmin Mylly & Korvella ei ole ollut kokonaisjärjestelmää käytössä, joten yhteystyön aloittaminen PiiMegan kanssa on merkittävä askel yritykselle”, toteaa tuotantojohtaja Heikki Nokelainen Mylly & Korpi Oy:ltä.

PiiMegan toimittama PiiMega® TimberPro toiminnanohjausjärjestelmä on kehitetty tulevaisuuden sahan tarpeisiin kiristyvään kilpailuun. Perinteisten toiminnanohjausjärjestelmän ominaisuuksien lisäksi PiiMega® TimberPro tarjoaa innovatiiviset työkalut sahan toiminnan kokonaisvaltaiseen kehittämiseen ja optimointiin. “Järjestelmän ominaisuudet on suunniteltu niin, että tietoa kerätään reaaliajassa ja kerätty tieto näytetään suunnittelun apuna. Suunnittelijalla on mahdollista korreloida kerättyä tietoa haluamallaan tavalla parhaan mahdollisen tehokkuuden löytämiseksi.” PiiMega Oy:n puu- ja metsäjärjestelmien liiketoimintajohtaja Antti Miettunen kertoo.

PiiMega Oy Antti Miettunen +358 40 5467 283, antti.miettunen@piimega.fi

Mylly & Korpi Oy Heikki Nokelainen +358 40 525 440 heikki.nokelainen@myllykorpi.fi

PiiMega Oy on Oululainen vuonna 1998 perustettu vakavarainen, nopeasti kasvava ohjelmistotalo, joka suunnittele ja toteuttaa asiakkaan prosessien mukaisia ohjelmistotuotteita. PiiMegan liikevaihto vuonna 2014 oli noin 2,9 miljoonaa euroa. Yritys työllistää n. 35  IT­-alan huippuammattilaista, joilla on pitkä kokemus ohjelmistojen suunnittelu-­ ja kehitystyöstä sekä vankka toimialaosaaminen.

Mylly & Korpi Oy toimii Lapualla ja tuottaa laadukasta sahatavaraa ammattitaidolla.