Etusivu » Tiedotteet » Ohjelmistoteollisuus » Petri Niemi kutsuttu listautumista suunnittelevan Vincit Groupin hallitukseen

Vincit Oy

Petri Niemi kutsuttu listautumista suunnittelevan Vincit Groupin hallitukseen

Julkaistu: 13.01.2016 klo 09:00
Julkaisija: Vincit Oy

Tänä vuonna First North -markkinapaikalle listautumista suunnittelevan Vincit Groupin hallitukseen on kutsuttu Petri Niemi. Sijoitusyhtiö G2 Invest Oy:n toimitusjohtajana toimiva Niemi on kokenut hallitusammattilainen, joka istuu Vincitin lisäksi myös esimerkiksi Insta Groupin, Fondian ja Detection Technologyn hallituksissa.

Niemi on aiemmin ollut hallituksen jäsenenä tai puheenjohtajana kahdessa First North -markkinapaikalle listautuneessa yhtiössä: Detection Technology Oyj:ssä ja Siili Solutions Oyj:ssä.

Petri Niemi: "Olen ylpeä saadessani olla mukana Vincitin hallituksessa yhtiön ottaessa seuraavaa kehitysaskeltaan kohti listautumista. Yhdistäessämme voimamme Javerdelin kanssa luomme uuden voimakkaasti kasvavan pelaajan suomalaiseen IT-palvelukenttään."

Vincit Group:n toimitusjohtaja Tomi Pienimäki: "On fantastista saada Petrin kaltainen rautainen ammattilainen mukaan tiimiimme. Hänen hallitusosaamisensa niin First North -yhtiöistä kuin meidän toimialaltammekin auttaa meitä haastamaan itseämme – ja samalla vähän muitakin – upeiden asiakaskohtaamisten polulla."

Petri Niemi

www.vincit.fi/mediapankki

Tomi Pienimäki
Toimitusjohtaja, Vincit Group Oy