Etusivu » Tiedotteet » Ohjelmistoteollisuus » Maintpartner ja CEF kehittämään yhdessä mittaavan kunnossapidon liiketoimintaa

Control Express Finland Oy

Maintpartner ja CEF kehittämään yhdessä mittaavan kunnossapidon liiketoimintaa

Julkaistu: 30.09.2013 klo 08:00
Julkaisija: Control Express Finland Oy

Control Express Finland Oy (CEF) ja Maintpartner Oy ovat solmineet yhteistyösopimuksen liiketoimintayhteistyöstä, jossa CEF toimittaa Maintpartnerille anturijärjestelmiä tuotannon tehokkuuden mittaamiseen OEE-menetelmällä sekä ennakoivaan kunnonvalvontaan. Yhteistyön kautta Maintpartner pystyy tehostamaan liiketoimintamalliaan ja tarjoamaan entistä kilpailukykyisempiä palveluita teollisuuden kunnossapitoon.

Kotimaisen Control Express Finland Oy:n kehittämää anturijärjestelmää markkinoidaan Webrosensor-tuotemerkillä, ja se perustuu älykkäisiin antureihin, kattaviin ohjelmistoratkaisuihin sekä internetin hyödyntämiseen. Järjestelmällä voi kerätä tehokkaasti tietoa tuotannon tehokkuudesta ja koneiden kunnosta mitä erilaisimmissa käyttökohteissa ja täysin etäisyyksistä riippumatta.

Lisätietoja antavat:

CEF

Hannu Manninen, liiketoimintayksikön johtaja, puh. 050 4176567

Maintpartner

Otto Tarkiainen, Vice President, Service Offerings & Maintenance Development, puh. 040 1763112

Tommy Seilonen, Manager, Service Offerings & Maintenance Development, puh. 040 1868485

Control Express Finland Oy (CEF) on liikevaihdoltaan n. 15 milj. euron yhtiö, joka työllistää noin 100 henkeä Savonlinnassa ja Espoossa. CEF:n liiketoiminta-alueita ovat Webrosensor-anturijärjestelmät, Compusteel-mekaniikkaratkaisut sekä vaativien olosuhteiden tietokoneet, näytöt ja tietoliikennelaitteet. Yhtiö suunnittelee, valmistaa ja markkinoi itse tuotteitaan. Asiakkaina ovat kotimaiset teollisuusyritykset ja puolustusteknologiayritykset sekä kansainväliset kumppanit, kuten Thales. Lisätietoja osoitteessa www.cef.fi

Maintpartner on pohjoismainen teollisuuden kunnossapito- ja käyttöpalveluja toimittava yritys. Olemme teollisuuden ja julkisen sektorin teknisten prosessien käytettävyyden hallinnan asiantuntijoita ja autamme asiakkaitamme keskittymään omaan ydinliiketoimintaansa. Visiomme on olla toimialamme edelläkävijä ja Itämeren alueen johtava teknisiä palveluja tarjoava yritys.

Maintpartnerin henkilöstön määrä Suomessa on noin 1100 ja liikevaihto noin 120 miljoonaa euroa. Maintpartner yhtiöt kuuluvat Maintpartner Groupiin, jonka omistavat johto ja CapManin hallinnoimat rahastot. Lisätietoja osoitteessa www.maintpartner.fi.