Etusivu » Tiedotteet » Ohjelmistoteollisuus » Koodiviidakko Suomen finalisteissa European Business Awardseissa

Koodiviidakko Oy

Koodiviidakko Suomen finalisteissa European Business Awardseissa

Julkaistu: 29.05.2012 klo 16:58
Julkaisija: Koodiviidakko Oy

Yritysviestinnän ohjelmistopalvelujen suunnitteluun ja tuottamiseen erikoistunut Koodiviidakko Oy on valittu kansallisten finalistien joukkoon European Business Awards 2012/13 -kilpailussa. Koodiviidakko on ehdolla Customer Focus -kategoriassa. Kategoriassa menestyminen on edellyttänyt tuotteiden ja palvelujen asiakaskeskeisyyttä sekä korkeaa laatua.

"Olemme alusta alkaen pyrkineet ratkaisemaan asiakkaidemme ongelmat digitaalisessa markkinoinnissa ohjelmistojen ja työkalujen keinoin. On mahtavaa huomata, että panostus ohjelmistojen ja hyvän palvelun yhdistämiseen todella saa aikaan tyytyväisiä asiakkaita", kertoo Koodiviidakko Oy:n toimitusjohtaja Samuli Tursas.

Voimakkaasti kasvanut Koodiviidakko on kehittänyt internetpohjaiseen yritysviestintään oman Viidakko-tuoteperheensä. SaaS-mallia käyttävät tuotteet ovat nopeasti saavuttaneet vankan aseman yritysten viestinnässä ja markkinoinnissa. Sähköpostimarkkinointiin kehitetty Postiviidakko-ohjelmisto on noussut markkinajohtajaksi Suomessa. Yhtiön asiakkaina on yli 20 pörssiyritystä ja lukuisia johtavia julkishallinnon organisaatioita sekä satoja muita yrityksiä ja yhteisöjä. Yrityksen asiakkaat ovat pääosin pääkaupunkiseudulla. Myös vienti Venäjälle on käynnistynyt.

"Hyvä ohjelmisto on osa onnistunutta asiakaskokemusta, mutta sen lisäksi tarvitaan myös tehokas ja ystävällinen asiakaspalvelu sekä helposti lähestyttävä brändi. Tulemme panostamaan näihin voimakkaasti myös jatkossa", Tursas kertoo Koodiviidakon tulevaisuuden suunnitelmista.

Koodiviidakko Oy on oululainen digitaalisen markkinoinnin ja viestinnän työkaluihin erikoistunut ohjelmistotalo. Koodiviidakon tuotteita käyttävät sadat yritykset Suomessa ja Pohjoismaissa, asiakkaina ovat muun muassa Tekes, Tieto Oyj, Aurinkomatkat sekä Jääkiekon SM-Liiga. Yritys on Deloitten Technology Fast listalla Suomen 11. nopeimmin kasvava teknologiayritys ja avainhenkilöidensä kokonaan omistama. Koodiviidakko työllistää yli 40 henkilöä ja sen liikevaihto vuonna 2011 oli 2,54 M €.

European Business Awardseissa kilpaillaan 11:ssä eri kategoriassa. Kilpailua on järjestetty vuodesta 2007 lähtien. Vuonna 2011 mukana oli 15 000 organisaatiota yli 30:sta maasta.

Lisätietoa Koodiviidakko Oy:stä http://www.viidakko.fi
Lisätietoja European Business Awardseista http://www.businessawardseurope.com
Kansalliset finalistit http://www.businessawardseurope.com/national-finalist/2012

Samuli Tursas, toimitusjohtaja