Etusivu » Tiedotteet » Ohjelmistoteollisuus » Keypro Oy avaa verkkotietopalvelukeskuksen Filippiineillä

Keypro Oy

Keypro Oy avaa verkkotietopalvelukeskuksen Filippiineillä

Julkaistu: 04.02.2015 klo 07:45
Julkaisija: Keypro Oy

Helsinki, Suomi; Manila, Filippiinit. SRDP Consulting Inc., Keypro Oy:n yhteistyökumppani Filippiineillä, ja Keypro Oy, edistyksellisten web-pohjaisten paikkatietoratkaisujen toimittaja ovat tänään julkistaneet merkittävän edistysaskeleen Filippiinien paikkatietomarkkinoille. Keypron verkkotietoratkaisut vesi-, tietoliikenne-, sähkönjakelu- ja katuvalaistustoimialoille tarjotaan Filippiineille paikallisesta palvelukeskuksesta käsin maaliskuun 2015 alusta lähtien.

“Olemme innoissamme julkistaessamme tämän merkittävän askeleen joka palvelee Filippiinien verkkotoimijoita entistä paremmin”, sanoo Ari Rummukainen, Keypro Oy:n toimitusjohtaja, ja jatkaa “Tarjoamalla verkkotoimialan pilvipalvelut paikallisesta palvelukeskuksesta voimme palvella paikallisia asiakkaitamme entistä nopeammin ja paikallisemmin.”.

SRDP:lle nyt julkistettu strateginen edistysaskel syventää sitoutumista Keypron koko verkkotietoratkaisuiden tarjontaan. SRDP tarjoaa laajan valikoiman paikkatietopalveluita peruskarttojen laadinnasta verkko-omaisuuden kartoitukseen ja dokumentointiin Keypron verkkotietoratkaisuilla. “Olemme UAV-lennokkikartoituksen edelläkävijä ja tunnettu GIS-asiantuntijapalveluiden toimittaja”, sanoo Joel Cruz, SRDP Consultingin toimitusjohtaja, ja jatkaa “Tämän julkistuksen myötä voimme tarjota koko verkkotietotoimialan palvelut tehokkaina selainkäyttöisinä palveluina Filippiineiltä käsin”.

Joel F. Cruz
SRDP Consulting, Inc.
joel.cruz (at) srdp.com.ph, +63 2411 4143

Antti Heino