Etusivu » Tiedotteet » Ohjelmistoteollisuus » Kääri taskuun työsopimus ja 1500 euron matkalahjakortti!

Gofore Oy

Kääri taskuun työsopimus ja 1500 euron matkalahjakortti!

Julkaistu: 08.09.2016 klo 08:14
Julkaisija: Gofore Oy

Goforen vauhdikas kasvu jatkuu ja nyt lähestymme jo kahdensadan henkilön rajapyykkiä. Juhlistamme virstanpylvästä tarjoamalla kaikille kokoaikaisen työsopimuksen allekirjoittaneille 1 500 euron matkalahjakortin, kunnes 200. goforelainen on löytynyt.

Kova kasvu tarjoaa jatkuvasti uusia kehittymismahdollisuuksia vaikuttavien ja haastavien projektien parissa. Tutustu mielenkiintoisiin asiakastarinoihimme, kuten Kansallinen palveluarkkitehtuuri, Fonecta ja AirD verkkosivuillamme.

Tällä hetkellä meitä on jo reilut 180, joten jos haaveilet työskentelystä yhdessä Euroopan parhaista työpaikoista, nyt on hyvä aika toimia. Avoimet tehtävät ja lisää vauhdikasta menoamme löydät rekrysivuiltamme.

Mari Wuoti
Gofore Crew Recruiter
mari.wuoti@gofore.com
044 5577717