Etusivu » Tiedotteet » Ohjelmistoteollisuus » Future Group osti Betech Data A/S:n liiketoiminnan

Future Group Oy

Future Group osti Betech Data A/S:n liiketoiminnan

Julkaistu: 26.02.2016 klo 10:09
Julkaisija: Future Group Oy

Future Group on ostanut 100 % tanskalaisen Betech Data A/S:n osakekannasta 25.2.2016. Betech Data kuului Lagercrantz Groupiin. Future Group ja Betech Data ovat Autodeskin maahantuojia, joiden päämarkkina-alueita ovat Pohjoismaat. Autodesk Inc. on maailman johtava suunnitteluohjelmistojen valmistaja.

“Oston avulla Future Group saa tavoittelemansa vahvan markkina-aseman, sekä tasaisesti jakautuvat resurssit kaikissa Pohjoismaissa. Olemme nyt paremmin läsnä myös Tanskassa sekä Norjassa”, sanoo Future Groupin hallituksen puheenjohtaja Antero Asunmaa.

Betech Data A/S:n liikevaihto on noin 20 MEUR ja työntekijöitä on 14.

Future Group Oy on yksityisessä omistuksessa oleva yritys, jolla on jälleenmyyjiä yli kymmenessä maassa. Liikevaihto on 100 MEUR. Sen 50 työntekijää ovat sijoittuneet Suomeen ja Ruotsiin.

Helsinki, 26.2.2016

Lisätietoja antavat:

Pekka Lehto, Vice President and General Manager, Future Group Oy, puhelin +385 40 166 3001
Per Ikov, Vice President, Business Development, Lagercrantz Group AB, puhelin +45 2547 8411

Future Group Oy on suomalainen, vuonna 1987 perustettu suunnitteluratkaisujen lisäarvojakelija, jonka päämarkkina-alueena ovat Pohjoismaat ja Baltian maat.

Edustamiamme ratkaisuja hyödynnetään mm. rakennus- ja valmistavan teollisuuden suunnittelussa, yhdyskuntasuunnittelussa sekä media- ja viihdeteollisuudessa.

www.futuregroup.fi