Etusivu » Tiedotteet » Ohjelmistoteollisuus » Epicorin energianhallinnan ohjelmistolle IndustriePreis 2013

Epicor Software Finland Oy

Epicorin energianhallinnan ohjelmistolle IndustriePreis 2013

Julkaistu: 14.05.2013 klo 10:00
Julkaisija: Epicor Software Finland Oy

Yksi johtavista teollisuuden alan IT-palkinnoista jaetaan vuosittain poikkeuksellisen innovatiivisille ratkaisuille. Tänä vuonna parhaat poimittiin yli tuhannen yrityksen joukosta.

Ohjelmistoratkaisujen tarjoaja Epicor Software Corporation voitti Energy Management -ratkaisullaan arvostetun Industriepreis 2013 -palkinnon. Tunnustus myönnettiin teollisuuden alan IT- ja ohjelmistoratkaisujen kategoriassa. Yli 1200 yritystä otti osaan kilpaan 14 kategoriassa.

Industriepreis on vuodesta 2006 lähtien ollut innovatiivisten teollisten ratkaisujen johtava palkinto Saksassa. Palkinnosta kilpailevat mm. teollisuuden alan yritykset sekä kaiken kokoiset palveluntarjoajat. Kustantajat Huber Verlag für Neue Medien sekä Initiative Mittelstand jakavat palkinnon vuosittain innovatiivisille tuotteille, jotka erottuvat joukosta. Tänä vuonna INDUSTRIEPREISi-palkinnon teemana oli ‘Push for Smart Industry’. Erityisesti etsittiin siis tehokkaita tuotteita sekä strategioita, jotka on suunniteltu ratkaisemaan mm. raakamateriaalien vajauksen, ympäristön saastuttamisen sekä globalisaation haasteita.

“Tämä palkinto on hieno tunnustus meille jatkuvasta panostuksestamme kehitystyöhön sekä innovaatioon. Epicor Energy Management antaa asiakkaille yksittäisen työkalun, jolla analysoida, hallita, pitää kirjaa, jäljittää sekä vertailla energiankulutustaan ja hiilipäästöjään. Sen lisäksi ohjelmisto antaa mahdollisuuden automatisoida raportointia, joka tukee kestävän kehityksen ohjelmien ja aloitteiden analysointia. Se puolestaan tukee jatkuvia investointeja ympäristönsuojeluun, kommentoi Epicorin Patrick Nordling, Vice President – Northern Europe.

Lisätietoa palkinnosta täältä:
http://www.industriepreis.de/2013 ja http://www.it-industrie-bestenliste.de

Epicor lyhyesti
Epicor Software Corporation on kansainvälisesti toimiva, johtava toiminnanohjausjärjestelmien toimittaja valmistus-, jakelu-, vähittäismyynti- ja palvelualoille. Yli 40 vuoden kokemuksellaan Epicor toimittaa innovatiivisia ohjelmistoratkaisuja toiminnanohjaukseen (ERP), asiakkuudenhallintaan (CRM), toimitusketjun hallintaan (SCM), vähittäismyyntiin (POS), sekä henkilöstöhallintaan (HCM) 20 000:lle asiakkaalle yli 150:een maahan. Epicor tarjoaa kattavan palveluvalikoiman samasta lähteestä asiakkailleen paikallisesti, alueellisesti ja/tai kansainvälisesti. Yrityksen innovatiivinen historia, alan asiantuntemus ja pyrkimys erinomaiseen laatuun kannustavat asiakkaita kestävän kilpailukyvyn luomiseen. Kaliforniassa pääkonttoriaan pitävällä yhtiöllä on toimipisteitä ja tytäryhtiöitä ympäri maailman.
www.epicor.com/finland

Lisätietoja antaa:
Mervi Sevula, markkinointipäällikkö
msevula@epicor.com

Seuraa Epicoria Twitterissä: @Epicor@EpicorUK@EpicorEMEA@EpicorAU@Epicor_Retail@Epicor_DIST ja Facebookissa.

Epicor ja Epicor-logo ovat Epicor Software Corporationin tavaramerkkejä, jotka on rekisteröity Yhdysvalloissa ja muissa valtioissa. Kaikki muut merkit ovat kunkin omistajan omaisuutta.