Etusivu » Tiedotteet » Ohjelmistoteollisuus » Epicorille tunnustusta Network Products Guiden palkintogaalassa

Epicor Software Finland Oy

Epicorille tunnustusta Network Products Guiden palkintogaalassa

Julkaistu: 07.05.2013 klo 09:59
Julkaisija: Epicor Software Finland Oy

Kahdeksatta kertaa järjestettävä palkintojenjako listaa IT-alan parhaat yritykset ja tuotteet. Epicor sai tunnustusta kolmessa kategoriassa.

Ohjelmistoratkaisujen tarjoaja Epicor Software Corporation saavutti finalistin aseman "Hot Companies and Best Products" -luokassa. Kahdeksatta kertaa jaettavat tunnustukset antaa alan johtava teknologian tutkimus- ja neuvontaopas Network Products Guide. Epicor on finalisti kolmessa kategoriassa: vuoden kasvaja, teollisuuden alan IT-tuotteet ja palvelut (Epicor ICE -arkkitehtuuri) sekä koulutus ja koulutusohjelmat (Epicor Training on Demand).

– On kunnia olla finalistina kolmessa yritys- ja tuoteluokassa. Nämä palkinnot ovat arvostettuja sekä alallamme että kollegoidemme parissa. Nämä tunnustukset todistavat jälleen, että Epicorin innovaatio- ja johtokyky uuden sukupolven ERP-ratkaisujen kehittämisessä on voimissaan sekä vahvistavat asemaamme globaalina markkinajohtajana, kiittelee Epicorin Patrick Nordling, Vice President – Northern Europe.

Epicor osoitti kasvukykyään strategisilla hankinnoilla vuoden 2012 aikana. Ne vahvistivat yhtiön tarjontaa ja avasivat uusia markkinoita[1]. Epicor ICE -arkkitehtuuri on moderni teknologia-alusta, joka hyödyntää Microsoft .NET -ohjelmaa. Training on Demand (TOD) on uusin, verkkopohjainen koulutustyökalu Epicorin asiakkaille.

Palkintoja ja tunnustuksia jaettaessa määritellään ja mitataan mm. IT-yritysten suorituskykyä, tuotteita ja palveluita, tuotehallintaa, tukipalveluita, onnistuneita käyttöönottoja sekä asiakkaiden tyytyväisyyttä. Voittajat julkistetaan gaalassa 7.5. Las Vegasissa. Lisätietoa palkinnoista: www.networkproductsguide.com

[1] Hankintoihin sisältyy Solarsoft Business Solutions, COGITA Holdings Limited sekä Internet AutoParts

Epicor lyhyesti
Epicor Software Corporation on kansainvälisesti toimiva, johtava toiminnanohjausjärjestelmien toimittaja valmistus-, jakelu-, vähittäismyynti- ja palvelualoille. Yli 40 vuoden kokemuksellaan Epicor toimittaa innovatiivisia ohjelmistoratkaisuja toiminnanohjaukseen (ERP), asiakkuudenhallintaan (CRM), toimitusketjun hallintaan (SCM), vähittäismyyntiin (POS), sekä henkilöstöhallintaan (HCM) 20 000:lle asiakkaalle yli 150:een maahan. Epicor tarjoaa kattavan palveluvalikoiman samasta lähteestä asiakkailleen paikallisesti, alueellisesti ja/tai kansainvälisesti. Yrityksen innovatiivinen historia, alan asiantuntemus ja pyrkimys erinomaiseen laatuun kannustavat asiakkaita kestävän kilpailukyvyn luomiseen. Kaliforniassa pääkonttoriaan pitävällä yhtiöllä on toimipisteitä ja tytäryhtiöitä ympäri maailman.
www.epicor.com/finland

Lisätietoja antaa:
Mervi Sevula, markkinointipäällikkö
msevula@epicor.com

Seuraa Epicoria Twitterissä: @Epicor@EpicorUK@EpicorEMEA@EpicorAU@Epicor_Retail@Epicor_DIST ja Facebookissa.

Epicor ja Epicor-logo ovat Epicor Software Corporationin tavaramerkkejä, jotka on rekisteröity Yhdysvalloissa ja muissa valtioissa. Kaikki muut merkit ovat kunkin omistajan omaisuutta.