Etusivu » Tiedotteet » Ohjelmistoteollisuus » Epicor sai Microsoftin 2013 Sales Achiever -palkinnon

Epicor Software Finland Oy

Epicor sai Microsoftin 2013 Sales Achiever -palkinnon

Julkaistu: 30.09.2013 klo 13:00
Julkaisija: Epicor Software Finland Oy

Yritys sai tunnustusta omistautumisestaan tekniseen innovaatioon, liiketoiminnan muutokseen ja kasvuun

Ohjelmistoratkaisujen tarjoaja Epicor Software Corporation on saanut 2013 Microsoft Sales Achievement -palkinnon palveluiden ja tukitoimintojen kategoriassa. Ehdokkaiden joukossa oli Microsoftin johtavia partnereita, joiden myyntiluvut ovat olleet poikkeuksellisen hyvät tilikauden 2013 aikana. Voittajat ja finalistit julkistettiin Microsoftin maailmanlaajuisessa partnerikonferenssissa.
– On kunnia saada tämä tunnustus Microsoftilta saavutuksistamme. Meillä on pitkään ollut teknisen innovaation ympärille rakentuva kumppanuussuhde Microsoftin kanssa. Saimme tunnustusta kyvyistämme arvioida, ymmärtää ja toimittaa uuden sukupolven ratkaisuja asiakkaillemme ympäri maailman, kommentoi Epicorin teknologiastrategian varatoimitusjohtaja Erik Johnson.

– Tänä vuonna palkitut partnerimme ovat osoittaneet vankkaa sitoutumista liiketoiminnan muuttamiseen Microsoftin teknologian hyödyntämisen kautta. Tämän seurauksena asiakkaat ovat saaneet entistä parempaa tukea omalle toiminnalleen. Asiakkaiden tarpeiden kehittyessä partnerimme tekivät oikeanlaisia investointeja ja kasvattivat liiketoimintaansa meidän avullamme. Nyt heillä on mahdollisuus hyötyä uusista tilaisuuksista, sanoo Microsoftin Chris Atkinson (VP, Partner Growth and Enablement, Worldwide Partner Group).

Sales Achievement -tunnustuksella Microsoft huomioi partnereitaan, jotka ovat saavuttaneet huomattavia tuloksia kuluneen vuoden aikana. Valikoidut yritykset saavat tunnustusta siitä, että ovat edesauttaneet ja sitoutuneet liiketoiminnan kasvuun yhdessä Microsoftin kanssa.

Epicor lyhyesti
Epicor Software Corporation on kansainvälisesti toimiva, johtava toiminnanohjausjärjestelmien toimittaja valmistus-, jakelu-, vähittäismyynti- ja palvelualoille. Yli 40 vuoden kokemuksellaan Epicor toimittaa innovatiivisia ohjelmistoratkaisuja toiminnanohjaukseen (ERP), asiakkuudenhallintaan (CRM), toimitusketjun hallintaan (SCM), vähittäismyyntiin (POS), sekä henkilöstöhallintaan (HCM) 20 000:lle asiakkaalle yli 150:een maahan. Epicor tarjoaa kattavan palveluvalikoiman samasta lähteestä asiakkailleen paikallisesti, alueellisesti ja/tai kansainvälisesti. Yrityksen innovatiivinen historia, alan asiantuntemus ja pyrkimys erinomaiseen laatuun kannustavat asiakkaita kestävän kilpailukyvyn luomiseen. Kaliforniassa pääkonttoriaan pitävällä yhtiöllä on toimipisteitä ja tytäryhtiöitä ympäri maailman.
www.epicor.com/finland

Lisätietoja antaa:
Riikka Saarinen, markkinointipäällikkö
rsaarinen@epicor.com

Seuraa Epicoria Twitterissä: @Epicor@EpicorUK@EpicorEMEA@EpicorAU@Epicor_Retail@Epicor_DIST ja Facebookissa.

Epicor ja Epicor-logo ovat Epicor Software Corporationin tavaramerkkejä, jotka on rekisteröity Yhdysvalloissa ja muissa valtioissa. Kaikki muut merkit ovat kunkin omistajan omaisuutta.