Etusivu » Tiedotteet » Ohjelmistoteollisuus » Consultorin IT-konsultointipalvelut jatkossakin CSC – Tieteen tietotekniikan keskus Oy:n ja korkeakoulujen käytettävissä

Consultor Finland Oy

Julkaistu: 01.10.2015 klo 10:40
Julkaisija: Consultor Finland Oy

Consultor osallistui CSC - Tieteen tietotekniikan keskus Oy:n järjestämään IT-konsultointipalvelujen puitejärjestelykilpailutukseen.   Hankinta piti sisällään kuusi osa-aluetta ja astuu voimaan syyskuusta 2015 alkaen, päättyen vuonna 2019. Consultor sai sopimukset seuraaville puitejärjestelyn osa-alueille:

Hanke- ja projektinhallintapalvelut
Määrittely- ja arkkitehtuuripalvelut

Puitejärjestelyä voivat hyödyntää CSC - Tieteen tietotekniikan keskus Oy sekä järjestelyssä mukana olevat korkeakoulut.

CSC - Tieteen tietotekniikan keskus Oy on valtion omistama, opetus- ja kulttuuriministeriön hallinnoima, voittoa tavoittelematon osakeyhtiö. CSC ylläpitää ja kehittää valtion omistamaa keskitettyä tietotekniikkainfrastruktuuria ja tarjoaa sen avulla kansallisia tietotekniikkapalveluita tutkimuksen, tieto-, opetus- ja tutkimushallinnon sekä kirjastojen, arkistojen, museoiden ja kulttuurin tarpeisiin.

Consultor Finland Oy on vuonna 2004 perustettu suomalainen edelläkävijä verkostomaisen IT-projektinhallinnan ja teknisen konsultoinnin toimialueilla. Liikevaihtomme vuonna 2014 oli noin 7,3 MEur ja tuloksemme voitollinen. Asiakkainamme on julkisen ja yksityisen sektorin organisaatioita, joiden hankkeisiin osallistumme eri rooleissa. Consultorin tehtävä on varmistaa asiakkaille tärkeiden IT-projektien onnistuminen ja siten rakentaa reippaampaa, tehokkaampaa ja toimivampaa Suomea – asiakkaiden menestyksen siivittämänä.

www.consultor.fi

Markus Andersson, Toimitusjohtaja, Consultor Finland Oy