Etusivu » Tiedotteet » Ohjelmistoteollisuus » CoDeSys-ohjelmoinnin infotilaisuus Automaatio/Mecatec 2011 -messuilla

SKS Control Oy

CoDeSys-ohjelmoinnin infotilaisuus Automaatio/Mecatec 2011 -messuilla

Kutsu.
Julkaistu: 22.09.2011 klo 13:00
Julkaisija: SKS Control Oy

Tervetuloa tutustumaan CoDeSys-ohjelmointiin Helsingin Messukeskukseen!

CoDeSys (Controller Development System) on johtava, laitteistoriippumaton IEC61131-3 normin mukainen ohjelmisto automaatiosovelluksiin.

Tällä hetkellä CoDeSys Runtime on käytössä noin 400 000 laitteessa, ympäri maailmaa!

SKS Control Oy järjestää yhteistyössa 3S – Smart Software Solution GmbH:n kanssa CoDeSys-infotilaisuuden Helsingin Messukeskuksen kokoustilassa nro 209.

Tervetuloa infotilaisuuteen tiistaina 4.10. tai keskiviikkona 5.10.2011 klo 12.30-14.00. Tilaisuus on maksuton.

Puhujina ovat tuotepäällikkö Tuomo Illukka SKS Controlista sekä Vitalis Neufeld 3S:ltä.
Tilaisuus pidetään pääsääntöisesti englannin kielellä.

Lisätietoja infotilaisuudesta:

Tuotepäällikkö
Tuomo Illukka
Puh: 0500 816946
tuomo.illukka@sks.fi

www.skscontrol.fi

www.3s-software.com

SKS Control Oy tuo maahan, valmistaa ja soveltaa sähkökäyttöjä ja ohjausjärjestelmiä koneenrakennuksen ja teollisuuden asiakkaille. Suunnittelemme ja toteutamme kattavasti vaihtovirta-, servo- ja tasavirtakäyttöjä sekä liikkeenohjausjärjestelmiä. Laajaan palveluvalikoimaamme kuuluu esisuunnittelu, käyttöjen mitoitus, laitevalinnat, laitteisto- ja ohjelmistosuunnittelu, keskukset, koekäyttö ja käyttöönotto, koulutus, huolto, kunnossapito ja varaosat. SKS Control Oy kuuluu SKS Group -konserniin. SKS Group Oy on suomalainen, teollisen koneenrakennuksen alalla toimivien yritysten vahva kumppani. Monialainen osaaminen ja alan parhaat tuotteet luovat kilpailukykyä ja menestystä myös muuttuvilla markkinoilla. Konsernin liikevaihto vuonna 2010 oli 109,1 miljoonaa euroa ja konsernin palveluksessa on noin 650 henkeä. Kotimaassa toimivat yrityksemme ovat SKS Automaatio Oy, SKS Connecto Oy, SKS Control Oy, SKS Mechatronics Oy, SKS Mekaniikka Oy, SKS Toijala Works Oy sekä SKS Vision Systems Oy.