Etusivu » Tiedotteet » Ohjelmistoteollisuus » Celkee Insight® palvelu mukaan Hallituspartnereiden työkalupakkiin

Celkee Oy

Celkee Insight® palvelu mukaan Hallituspartnereiden työkalupakkiin

Julkaistu: 20.08.2014 klo 09:00
Julkaisija: Celkee Oy

Celkee Oy:n kehittämä Celkee Insight® palvelu Hallituspartneriverkoston työkalukumppaniksi. Celkee Insight® palvelu mahdollistaa trendien, heikkojen signaalien sekä riskien läpinäkyvän ja reaaliaikaisen analysoinnin haastavissa muutoshankkeissa ja strategian toteutuksessa. Palvelu tarjoaa numeerisen ja tekstimuotoisen tilannenäkymän hankkeen nykytilasta, joka mahdollistaa nopean reagoinnin, korjausliikkeet ja päätöksenteon ennakoivasti ennen kuin ongelmista tulee todellisia. ”Strategian toteuttaminen on strategiatyön tärkein osa. Kattavan läpinäkyvyyden saaminen strategian toteutukseen on vaikeaa. Celkee Insight® palvelun tarjoama läpinäkyvyys antaa mahdollisuuden reagoida ajoissa strategian toteutuksen kannalta tärkeimpiin asioihin ennen niiden muuttumista ongelmiksi” toteaa Antero Virtanen, Hallituspartnerien jäsen.

Celkee Insight® tarjoaa useita etuja kilpailijoihin verrattuna kuten nopean käyttöönoton, ei ylimääräisiä laiteinvestointeja, selkeät ja innovatiiviset menetelmät tiedon visualisointiin ja analysointiin.

Hallituspartnerit

Hallituspartnerit-verkoston tarkoitus on elinkeinoelämän kilpailukyvyn vahvistaminen erityisesti pk-yritysten hallitustyöskentelyä kehittämällä.

Celkee Oy

Celkee Oy on vuonna 2012 perustettu älykkään, ennustavan analytiikan kehittämiseen keskittynyt yritys. Yrityksen päätuote on Celkee Insight® joka lanseerattiin keväällä 2013. Celkee Oy tarjoaa myös palvelupaketteja Celkee Insight® konseptin tehokkaaseen hyödyntämiseen yrityksen johtamisessa.

Kimmo Vättö, Toimitusjohtaja
Valmetinkatu 5