Etusivu » Tiedotteet » Ohjelmistoteollisuus » Autodesk yksinkertaistaa tuotevalikoimaansa, toimialakokoelmat julkistettu

Future Group Oy

Autodesk yksinkertaistaa tuotevalikoimaansa, toimialakokoelmat julkistettu

Julkaistu: 11.08.2016 klo 10:19
Julkaisija: Future Group Oy

Autodesk seuraa ohjelmistoteollisuuden yleistä suuntausta ja yksinkertaistaa tuotetarjontaansa.

Tuloksena on kolme ”Toimialakokoelmaa”. Käyttäjien on aikaisempaa selkeämpää ja helpompaa löytää oikea ohjelmisto tarpeisiinsa. Kokoelmat ovat nykypäivän ”Design Suiteja”, yhdistäen työpöytäohjelmistot ja pilvipalvelut. Toimialakokoelmat sisältävät enemmän ja kehittyneempiä tuotteita kuin aikaisemmin oli tarjolla. Autodeskin toimialakokoelmat ovat olleet myynnissä 1. elokuuta 2016 lähtien. Toimialakokoelmien julkaisun yhteydessä Autodesk lopetti uusien Design- ja Creation Suite -tilausten ja näiden pakettien pysyvien lisenssien myynnin.

Mikä on toimialakokoelma?

Autodesk on tehnyt helpommaksi määrittää, mikä tuote sopii asiakkaille. Sen sijaan, että asiakas joutuisi arvioimaan useita Suite-paketteja ja valitsemaan Standard-, Premium- ja Ultimate-versioista, kaikki keskeiset ohjelmistotyökalut sisältyvät yhteen kolmesta toimialakokoelmasta:

• Arkkitehtuurin, teknisen suunnittelun ja rakennusalan kokoelma
  • Tuotesuunnittelun kokoelma
  • Media- ja viihdealan kokoelma

Future Group Oy on suomalainen, vuonna 1987 perustettu suunnitteluratkaisujen lisäarvojakelija, jonka päämarkkina-alueena ovat Pohjoismaat ja Baltian maat.

Edustamiamme ratkaisuja hyödynnetään mm. rakennus- ja valmistavan teollisuuden suunnittelussa, yhdyskuntasuunnittelussa sekä media- ja viihdeteollisuudessa.

www.futuregroup.fi

www.theoutcomemagazine.fi