Etusivu » Tiedotteet » Ohjelmistoteollisuus » Amazon Web Services helpottaa sovelluskehittäjien työtä

Amazon Web Services

Amazon Web Services helpottaa sovelluskehittäjien työtä

Julkaistu: 13.11.2014 klo 10:12
Julkaisija: Amazon Web Services

Pilvipalveluita tarjoava Amazon Web Services (AWS) tuo markkinoille AWS CodeDeploy -palvelun, jonka ansiosta ohjelmistokehittäjät pystyvät nopeasti ja helposti automatisoimaan Amazon EC2:n sovellusten käyttöönottoa ja päivityksiä. Sen avulla uusien ominaisuuksien lisääminen sovellukseen on entistä nopeampaa ja näin sovellusten päivittämiseen liittyviä alhaallaoloaikoja pystytään vähentämään. AWS CodeDeploy on saatavissa ilman erillistä lisäkustannusta.

AWS CodeDeploy on ensimmäinen AWS:n julkistama palvelu, jonka tarkoituksena on helpottaa sovelluskehittäjien työtä AWS:n pilvipalvelussa.

“Samalla tavalla kuin AWS syntyi siitä osaamisesta, jota Amazonilla oli suurten infrastruktuurien hallinnasta, AWS CodeDeploy syntyi Amazonin omien kehittäjien osaamisesta ja kokemuksista. He näkivät, että uusien toimintojen ja ominaisuuksien käyttöönottoon tarvittiin työkaluja, jotka mahdollistaisivat sen, että työaikaa säästyisi innovointiin”, toteaa Scott Wiltamuth Amazon Web Servicesistä.

Amazon Web Services

Amazon Web Services tarjoaa asiakasyrityksilleen pilvipalveluita, joiden avulla asiakkaat pystyvät uudistamaan liiketoimintaansa sekä karsimaan kustannuksiaan. AWS tarjoaa luotettavan, skaalautuvan ja kustannustehokkaan pilvipalvelualustan, jota hyödyntävät tällä hetkellä yritykset ja organisaatiot 190 maassa.

Source: Amazon Web Services, Inc.

Amazon.com, Inc.
Media Hotline, 206-266-7180