Etusivu » Tiedotteet » Ohjelmistoteollisuus » Adobelta uusia ominaisuuksia Creative Cloud -kirjastoihin

Adobe

Adobelta uusia ominaisuuksia Creative Cloud -kirjastoihin

Julkaistu: 17.12.2014 klo 11:27
Julkaisija: Adobe

Adobe toi Creative Cloud -kirjastoihin uusia yhteistyö- ja hallintaominaisuuksia. Creative Cloud -kirjastojen avulla voi käyttää suosikkiresurssejaan missä tahansa. Kirjastot esimerkiksi mahdollistavat Adobe Photoshop CC:llä, Adobe Illustrator CC:llä ja Shape CC -mobiilisovelluksella luotujen kuvien, värien ja tekstityylien käyttämisen muilla työpöytä- ja mobiilisovelluksilla. Creative Cloud -kirjastojen uusien yhteistyö- ja hallintaominaisuuksien avulla käyttäjä voi jakaa kirjastojensa suosikkiresursseja entistä näppärämmin muiden käyttäjien kesken, mikä sujuvoittaa yhteistyötä ja luovaa työnkulkua entisestään.

Lisätietoa päivityksistä ja esittelyvideo:

Lisätietoja antavat:

Adobe Systems Nordic
Jes Schyum
jes.schyum@adobe.com

Hill+Knowlton Strategies
Sami Stormbom
sami.stormbom@hkstrategies.com

Adobe muuttaa maailmaa digitaalisilla kokemuksilla. Lisätietoja: www.adobe.com/fi

© 2014 Adobe Systems Incorporated. All rights reserved. Adobe, the Adobe logo, Creative Cloud, Adobe Premiere, SpeedGrade, Prelude and After Effects are either registered trademarks or trademarks of Adobe Systems Incorporated in the United States and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.