Etusivu » Tiedotteet » Ohjelmistoteollisuus » Adobelta uusi versio Photo Editor by Aviary -kuvankäsittelysovelluksesta mobiililaitteille

Adobe

Julkaistu: 14.11.2014 klo 10:41
Julkaisija: Adobe

Adobe julkaisi tänään uuden version palkitusta Photo Editor by Aviary-kuvankäsittelysovelluksesta iOS- ja Android-laitteille. Sovelluksen uusi versio sisältää monia käteviä ominaisuuksia, kuten Creative Cloud -synkronoinnin sekä uusia vinjettejä, kuvaefektejä ja teknologialtaan uusitun Draw Brush Tool -piirtotyökalun. Lisäksi Adobe tarjoaa ilmaiseksi marraskuun ajan Photo Editor by Aviary -sovelluksen käyttäjille noin 160 euron arvosta ohjelmiston lisäominaisuuksia.

Photo Editor by Aviary on nimetty yhdeksi markkinoiden parhaaksi kuvankäsittelysovellukseksi useissa eri listauksissa. Sovellus on ladattu jo yli 100 miljoonaa kertaa. Adobe osti Photo Editorin kehittäneen Aviary-yhtiön syyskuussa 2014. Adobe uskoo älypuhelimen olevan keskeinen väline valokuvaukseen yhä useammalle valokuvaajalle ja valokuvauksen harrastajalle.

”Älypuhelinten kamerat ovat jo niin laadukkaita, että jokaisella on mahdollisuus loistavien kuvien ottamiseen. Myös näyttävä kuvienkäsittely ja kuvien jakaminen esimerkiksi Facebookiin ja Instagramiin onnistuvat entistä näppärämmin. Enemmän älypuhelimella otetuista kuvista saa irti, kun käyttää tehokasta kuvankäsittelysovellusta”, sanoo Adoben Nordic Communications Manager Jes Schyum.

Marraskuun ajan 160 eurolla lisäominaisuuksia ilmaiseksi

Photo Editor by Aviary -kuvankäsittelysovelluksen uuden version kunniaksi Adobe tarjoaa marraskuun ajan ilmaiseksi lisäominaisuuksia noin 160 euron arvosta. Näihin ilmaisiin lisäominaisuuksiin sisältyy muun muassa kuvaefektejä, tarroja ja overlay-tasoja. Lisäominaisuudet ovat ilmaisia käyttäjille, jotka kirjautuvat marraskuun aikana Photo Editor by Aviary -sovellukseen Adobe-tunnuksellaan. Näin käyttäjä voi tallentaa lataamansa lisäominaisuudet Creative Cloudiin, jolloin niitä voi käyttää milloin vaan.

Paljon uusia ominaisuuksia

Photo Editor by Aviary -kuvankäsittelysovelluksen uudessa versiossa on paljon uusia näppäriä ominaisuuksia. Lisäksi uutuutena mukana on Creative Cloud -synkronointi, joka tarjoaa pääsyyn Adoben muihin ohjelmistoihin Creative Cloudissa, kuten Photoshop CC:hen. Photo Editor by Aviaryn uusia ominaisuuksia ovat esimerkiksi:

• Creative Cloud -synkronointi: Käyttäjä voi nyt kirjautua sovellukseen Adobe-tunnuksellaan. Tämä mahdollistaa muun muassa kuvankäsittelyominaisuuksien synkronoinnin eri laitteiden välillä.
  • Uusia vinjettejä: Photo Editorin vinjettityökalu tekee helpoksi niin tummien kuin vaaleiden vinjettien lisäämisen kuvien ylle sekä vinjettien koon, muodon ja voimakkuuden asettamisen.
  • Paljon uusia kuvan säätöjä: Uudet ominaisuudet kuten Highlight, Shadows, Tint ja Fade tuovat enemmän mahdollisuuksia mobiiliin kuvankäsittelyyn.
  • Uusittu Draw Brush Tool -piirtotyökalu: Monien käyttäjien suosikki nyt uudistetulla teknologialla, joka tarjoaa entistä luonnollisemman käyttökokemuksen ja tuloksen piirtäessä.

Photo Editor by Aviary -kuvankäsittelysovelluksen uusi versio on nyt ladattavissa iOS-laitteille App Storesta ja Android-laitteille Google Playsta.

Kuvia sovelluksesta: https://d1wufgde20uhiw.cloudfront.net/v9/20140919fly/PressKit_Sept_2014.zip

Lisätietoja antavat:

Adobe Systems Nordic
Jes Schyum
jes.schyum@adobe.com

Hill+Knowlton Strategies
Sami Stormbom
sami.stormbom@hkstrategies.com

Adobe muuttaa maailmaa digitaalisilla kokemuksilla. Lisätietoja: www.adobe.com/fi

© 2014 Adobe Systems Incorporated. All rights reserved. Adobe, the Adobe logo, Creative Cloud, Adobe Premiere, SpeedGrade, Prelude and After Effects are either registered trademarks or trademarks of Adobe Systems Incorporated in the United States and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.