Etusivu » Tiedotteet » Ohjelmistoteollisuus » Adobe esittelee Nordic Creative Talent Award 2015 -kilpailun tuomariston – mukana myös suomalainen

Adobe

Julkaistu: 05.10.2015 klo 19:45
Julkaisija: Adobe

Adoben ja ruotsalaisen CAP&Design-lehden järjestämän Adobe Nordic Creative Talent Award 2015 -kilpailun tuomaristo on julkistettu. Tuomaristossa on viisi merkittävää luovan alan ammattilaista Ruotsista, Tanskasta, Norjasta ja Suomesta. Adobe ja CAP&Design järjestävät nyt toista kertaa kilpailun, jossa palkitaan alle 28-vuotiaita luovia kykyjä Pohjoismaista. Kilpailuun voi osallistua 8.10.2015 asti. Myös yleisö voi ehdottaa suosikkejaan palkinnonsaajiksi.

Kilpailua isännöi joka vuosi eri maa. Tänä vuonna palkintotilaisuus järjestetään Tukholmassa, ja näin tuomariston puheenjohtaja on ruotsalainen.

Adobe Nordic Creative Talent Award 2015 -tuomaristo:

• Digge Zetterberg (Ruotsi), tuomariston puheenjohtaja, Head of Talent and Promotion, The North Alliance
  • Maja Folgerø (Norja), Senior Creative, POL
  • Sebastian Gram (Tanska), Design Director, Hello Monday
  • Antti Hinkula (Suomi), Creative Director, toimitusjohtaja ja perustaja, Kokoro & Moi
  • Oskar Lübeck (Ruotsi), Executive Creative Director, Bold Scandinavia (The North Alliance -konsernin kumppani)

”Olemme hyvin tyytyväisiä, että nämä ammattilaiset ovat lähteneet tuomaristoon mukaan. Heillä kaikilla on paljon kokemusta muotoilusta ja designista sekä vastaavanlaisista kilpailuista”, sanoo Anna Rose, Adoben Digital Media -ratkaisuiden Pohjoismaiden markkinointipäällikkö.

Tuomaristo arvioi osallistujia heidän töidensä, innovatiivisuuden ja ainutlaatuisuuden sekä estetiikan perusteella. Tuomariston valitsemat kahdeksan voittajaa julkistetaan 12.11. gaalassa Tukholmassa. Tähän Adoben Creative Meet Up -tilaisuuteen kokoontuu luovia osaajia kaikkialta Pohjoismaista.

”Kaikki palkinnonsaajaa ehdottavat saavat mahdollisuuden voittaa Creative Cloud -jäsenyyden sekä CAP&Design-lehden tilauksen vuodeksi. The Brick -pystin lisäksi kahdeksan voittajaa saavat näkyvyyttä CAP&Design-lehdessä ja Adoben omissa kanavissa Pohjoismaissa. Kuten edellisvuonna Adobe kehittää tableteille ja älypuhelimille digitaalisen julkaisun, jossa voittajia ja heidän töitään esitellään tarkemmin. Voittajat saavat luonnollisesti Creative Cloud -jäsenyydet ja CAP&Design-lehden tilauksen vuodeksi”, sanoo Anna Rose.

Osallistu tai ilmoita suosikkisi kisaan 8.10.2015 mennessä osoitteessa: www.nordiccreativetalentaward.com

Liitteenä kuva tuomaristosta. Vasemmalta oikealle: Sebastian Gram, Maja Folgerø, Antti Hinkula, Digge Zetterberg ja Oskar Lübeck.

Lisätietoja antavat:

Adobe Systems Nordic
Jes Schyum
jes.schyum@adobe.com

Hill+Knowlton Strategies
Sami Stormbom
sami.stormbom@hkstrategies.com

Adobe muuttaa maailmaa digitaalisilla kokemuksilla. Lisätietoja: www.adobe.com/fi

© 2015 Adobe Systems Incorporated. All rights reserved. Adobe and the Adobe logo are either registered trademarks or trademarks of Adobe Systems Incorporated in the United States and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.