Etusivu » Tiedotteet » Musiikki ja viihde » Vuosi vaihtuu poikkeuksellisen juhlavasti Tampereella ja Tampere-talossa

Tampere-talo Oy

Vuosi vaihtuu poikkeuksellisen juhlavasti Tampereella ja Tampere-talossa

Julkaistu: 20.11.2014 klo 12:30
Julkaisija: Tampere-talo Oy

Tänä vuonna tamperelaisten uudenvuoden juhla on poikkeuksellisen näyttävä. Vuodenvaihteessa Tampere toimii Suomen uudenvuoden juhlinnan päänäyttämönä ja tarjoaa upeita juhlaelämyksiä kaikille suomalaisille. Yle lähettää uudenvuoden televisiolähetyksensä suoraan Tampereelta.

Juhla alkaa Tampere-talon Isossa salissa, jossa tarjoillaan huikaiseva musiikkielämys, kun Tampere Filharmonia johtajanaan Santtu-Matias Rouvali sekä Suomen eturivin muusikot astuvat estradille. Solisteina Diandra, Timo Kotipelto, Sani Aartela ja Anssi Kela. Taikuutta uudenvuoden vastaanottoon tuo Sorin Sirkus. Juontajina Salla Paajanen ja Peltsi Peltola. Juhlakonsertin lipunmyynti alkaa torstaina 20.11.

Vuolteentorilla Sähkölaitoksen katolla vuodenvaihteen juhlijoiden tunnelman taivaisiin nostaa JVG, joka on yksi suomiräpin suosituimmista duoista. Ilta huipentuu uudenvuoden lähtölaskentaan ja Ratinasta ammuttavaan ilotulitukseen Finlandian sävelissä.  Parhaat paikat seurata ilotulitusta ovat Laukontori, Vuolteentori ja Eteläpuisto. Vuolteentorin tilaisuuden juontaa Valtteri Lehtinen ja se on kaikille avoin ja maksuton. Televisiolähetys Tampereelta päättyy ilotulitukseen.

Televisiolähetystä Tampere-talon ja Vuolteentorin juhlahumusta voi seurata uuden vuoden aattoiltana kello 22.00 alkaen. Lähetystä voi seurata myös internetistä Yle Areenassa osoitteessa yle.fi/areena. Internetlähetys on katsottavissa myös ulkomailla.

Vuodenvaihteen juhlatunnelmat ja värikkäimmät ilotulitukset voi jakaa sosiaalisessa mediassa aihetunnisteella #vuosivaihtuu.

www.vuosivaihtuu.fi

www.tampere-talo.fi/vuosivaihtuu

#vuosivaihtuu

Vastaava tuottaja Saara Saarteinen, Tapahtumatoimisto Tampereen kaupunki, saara.saarteinen@tampere.fi, puh. 040 801 6222

Tampere-talon konsertti: Intendentti Helena Hiilivirta, Tampere Filharmonia, helena.hiilivirta@tampere.fi, puh. 050 414 1445

Tampere-talo on monipuolinen, laajaa asiakaskenttää palveleva kulttuurin, konserttien ja kokouspalveluiden tarjoaja. Se on Pohjoismaiden suurin kulttuuri- ja kongressikeskus, joka on toistuvasti valittu Suomen kongressitalojen kärkeen.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki