Etusivu » Tiedotteet » Musiikki ja viihde » Vuonna 85 -musikaalin jatkot: Mauno Peppone - Elämä, kuolema ja comeback saa kantaesityksensä TTT-Klubilla 29.1.

Tampereen Työväen Teatteri

Julkaistu: 27.01.2014 klo 09:05
Julkaisija: Tampereen Työväen Teatteri

Tampereen Työväen Teatterin Suuren näyttämön tuotanto Vuonna 85 on kaikkien aikojen katsotuin kotimainen musikaali, jota esitettiin vuosina 2006-2012 yli 300 kertaa runsaalle 230 000 katsojalle.

Nyt tarina saa uuden ulottuvuuden, kun TTT:n ravintolanäyttämöllä TTT-Klubilla kantaesitetään 29.1. Vuonna 85 -suosikkihahmon sooloshow Mauno Peppone - Elämä, kuolema ja comeback.

Jari Aholan tulkitsema Mauno uneksii itselleen rock-tähden elämän, johon kuuluvat menestyslevy, ykkössingle, suosion aallonharja sekä pohjamudat, päihteet, kuolema ja vääjäämätön paluu. Live-bändinä esityksissä soittaa Alabama House Band kirjoittaen Maunon kanssa rockhistorian uusiksi 70-luvulta 90-luvulle genrejä tai hiustyylejä säästämättä. Illan aikana kuullaan lukuisia rockin merkkiteoksia sekä suomeksi että englanniksi.

Show'n tekijäryhmä on sama kuin alkuperäisteoksessa Vuonna 85.

Rooleissa Jari Ahola

Käsikirjoitus ja ohjaus Riku Suokas ja Heikki Syrjä, kapellimestari ja musiikin sovitus Pekka Siistonen, pukusuunnittelu Marjaana Mutanen, valosuunnittelu Kyösti Kallio, videosuunnittelu Legenda Oy, äänisuunnittelu Affe Käkilehto, orkesteri Alabama House Band

Pressikuvat:

Mauno Peppone TTT:n verkkosivuilla:

Lisätietoja ja haastattelupyynnöt:

tiedottaja Mika Kauhanen, puh. 050 401 8252, mika.kauhanen@ttt-teatteri.fi